کانادا ۶۲ تبعه روسیه را به تحریم‌های خود علیه این کشور اضافه کرد

اعتمادآنلاین|

دولت کانادا روز سه شنبه نشستی مجازی با حضور رهبران کشورهای مختلف جهان برگزار کرد که طی آن از تحریم‌های جدید این کشور علیه شهروندان مسکو و سازمان‌های دولتی این کشور رونمایی کرد. کانادا در این نشست از کمک‌های مالی بیشتر به کی‌یف نیز خبر داد.

به گزارش ایرنا، به نقل از آناتولی، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا، گفت: کانادا در حال اعمال تدابیر جدید علیه ۶۲ تن از افراد نزدیک به دولت روسیه و یک نهاد دفاعی است که در جنگ روسیه علیه اوکراین شرکت دارد.

در تحریم‌های جدید کانادا علیه اتباع روسی، مقامات بلندپایه دولت روسیه از جمله فرمانداران فدرال روسیه و روسای مناطق، اعضای خانواده آنها و مقامات ارشد نهادهای دفاعی دیده می‌شوند.

ترودو همچنین از افزایش کمک مالی تقریباً ۳میلیون دلاری این کشور برای تقویت ارتش و نیروهای نظامی و دولتی اوکراین خبر داد.

ترودو در کنار اولاف شولتز که در کانادا به سر می‌برد، ضمن اعلام کمک‌های بیشتر کانادا و آلمان در کنار اتحادیه اروپا به اوکراین گفت کانادا و آلمان در حمایت مستمر خود از کی‌یف ثابت قدم هستند.

پست بعدی

فرجام تلخ «صندوق عدالت» ناصرالدین شاه قاجار/ کتک می‌خوری اگر عریضه بنویسی!

س آگوست 23 , 2022
فارس نوشت : عدالت‌طلبی و مبارزه ایرانیان در عصر مظفری به صدور فرمان مشروطیت و تشکیل مجلس شورای ملی منجر شد. اما پیش از آن در عهد ناصری روشی برای عدالت‌طلبی مرسوم شد که یکی از مضحک‌ترین وقایع تاریخ معاصر را رقم زد؛ «صندوق عدالت ناصری»!

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000