سرقت 1.5 میلیاردی از حساب بانکی شهروندان

اعتمادآنلاین|

فردی که با دستگاه اسکیمر بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال از حساب‌های بانکی شهروندان به صورت غیرمجاز برداشت کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، پس از شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر برداشت غیر مجاز و خالی شدن حساب بانکی آنها، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان گیلان قرار گرفت.

با بررسی اظهارات تمامی شکات پرونده و تراکنش‌های حساب‌های بانکی آنان مشخص شد تمامی این افراد از یک شخص در پوشش میوه‌فروش دوره‌گرد اقدام به خرید کرده‌اند و متهم از عدم آگاهی آنان سوءاستفاده و با استفاده از دستگاه اسکیمر، اقدام به کپی کردن کارت بانکی و سرقت از حساب آنها کرده است. ماموران در ادامه متهم را شناسایی و او را با هماهنگی مقام قضایی در یکی از استان‌های غرب کشور دستگیر کردند.

متهم 21ساله درابتدا جرم خود را انکار کرد اما در نهایت با توجه به مستندات ارائه شده اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

پست بعدی

خودروسازان در شماره‌گذاری هم سر مشتری کلاه می‌گذارند؟/ چرا برخی خودروهای تولید 1400 شماره‌گذاری نشدند؟

س مه 31 , 2022
اعتمادآنلاین| سردار سیدکمال هادیانفر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در پایان حضور در مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ و دیدار چهره به چهره با مردم، ‌ گفت: امروز فرصتی پیش آمد تا از نزدیک بنده و شماری از مدیران و معاونان پلیس راهور به‌طور مستقیم با مردم صحبت کرده و نسبت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000