مایع ظرفشویی اوه رکورد فروش را زد

اعتمادآنلاین|

امروزه انواع گوناگونی از محصولات شوینده در بسته بندیهایی به مصرف کنندگان ارائه می شوند که فرآیند استفاده از آنها آسانتر گردد، مایع ظرفشویی پمپی اوه نیز از محصولات شوینده ای است با رایحه فوق العاده و قیمت عالی که با فناوری روز کالایی تولید کرده که با خرید آن بانوان می توانند فرآیند شست و شوی روزانه ظروف خود را با دسترسی راحت تری به مایع ظرفشویی انجام دهند.

اگر شما مصرف کننده این محصولات هستید و قصد دارید تا آنرا با قیمتی ارزان تر تهیه کنید، می توانید آدرسی سایت و شرایط فروش مجموعه آراد بردینگ را به فروشندگان محلی زندگی خود معرفی نمایید، همچنین در صورتی که می خواهید محصولات ما را بصورت عمده خریداری کنید.

این مایع ظرفشویی را با توجه به میزان نیاز و مصرف می توان به صورت کلی یا جزیی خریداری کرد که خرید کلی معمولا برای رستورانها، بیمارستانها و سایر مراکز انجام می شود چون در این مراکز روزانه حجم زیادی از ظروف باید شسته شود از این رو خرید کلی این مایع مقرون به صرفه می باشد و با هزینه کمتری می توان مایع ظرفشویی با حجم بیشتر را تهیه کرد آن در اندازه و سایزهای مختلف در بازار موجود است که با واحد لیتر عرضه می شود.

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کشور در عرصه محصولات بهداشتی امروزه گروه صنعتی پاکشو است که کارخانه جات اوه نیز زیر نظر این گروه صنعتی برای اولین بار در سال 1378 شمسی پای به عرصه رقابت در میان بازار این محصولات در ایران نهاده و به عنوان نماینده گروه تجاری پاکشو اقدام به تولید محصولاتی خلاقانه و با فناوری روز کرده و روانه بازار ایران می دارد.

مایع ظرفشویی اوه پمپی

بگونه ای که پیش از این نیز خاطر نشان کردیم گروه تجاری این مجموعه از عرضه کنندگان مایع ظرفشویی اوه در مدلهای پمپی و سایر بسته بندیهای این محصولات به سراسر کشور است، همانطور که متوجه شده اید این مجموعه نیز کالای خود را تماما بصورت اینترنتی عرضه می دارد.

خصوصیات استفاده از این روش نسبت به سایر متدهاس سنتی عرضه این است که دست واسطه ها و دلالان فروش را از فرآیند آن حذف کرده و محصول نهایی را با قیمت کارخانه به دست فروشندگان محلی و عرضه کنندگان صادراتی می رساند که این امر نیز دست آنان را در قیمت گذاری رقابتی در بازار باز خواهد گذاشت.

2

باید توجه داشت که کیفیت بالای محصولات ایرانی در این عرصه نه تنها موجب شده تا بازار داخلی به خوبی توسط آنان پوشش داده شود بلکه امروزه این محصولات به عنوان کالای صادراتی کشورمان شناخته شده و به به دیگر کشورها، مخصوصا همسایگان ایران از جمله عراق صادر می شوند.

در تولید این مایع ظرفشویی معمولاً از گلیسیرین استفاده می شود گلیسیرین سبب نرمی و لطافت پوست دست می شود و در هنگام شست و شو پوست دچار آسیب کمتری می شود اما با وجود این ماده توصیه می شود در هنگام استفاده حتماً از دستکش ظرفشویی استفاده نمایید چون برخی از افراد ممکن است به مواد تشکیل دهنده این مایع آلرژی و حساسیت داشته باشند از این رو ممکن است با بیماریهای پوستی مانند خارش و التهاب مواجه شوند.

مایع ظرفشویی خارجی با ارسال رایگان

گاهی اوقات این شوینده با مواد اولیه در داخل کشور تولید می شود و بعضی وقتها به عنوان یک مایع ظرفشویی خارجی به کشور وارد می شود که این محصول نسبت به مایع داخلی گران قیمت تر می باشد چون علاوه بر قیمت اولیه، گمرک و ترخیص کالا نیز به آن تعلق می گیرد مایع خارجی و داخلی هر دو کیفیت بسیار خوبی دارند اما افراد با توجه به نوع مارک و برند آن را انتخاب می کنند.

این محصول در تمام فروشگاه ها و مراکز فروش به راحتی در دسترس نیست و مراکز خاصی آن را عرضه و ارائه می کنند بنابراین برای خرید باید به نمایندگیهای آنها در کشور مراجعه کرد که مراجعه حضوری و مستقیم در بسیاری از مواقع غیر ممکن می باشد.

3

چون بسیاری از خریداران در کشورهای دیگر هستند از این رو به دلیل مسافت زیاد و دوری راه این نوع خرید حضوری عملاً امکان پذیر نمی باشد اما در مقابل این نوع خرید، خرید اینترنتی امروزه بسیار رایج و پر رونق شده است.

این مایع در کارخانه توسط دستگاه های تمام اتوماتیک تولید می شود که کاملاً استاندارد بوده و سازمان بهداشت آن را تایید می کند و انسان در تولید آن نقشی ندارد و برای تولید مایع ظرفشویی رنگی به آن رنگهای استاندارد اضافه می شود که هیچ ضرر و زیانی برای انسان ندارند بر روی بسته بندی آن اطلاعات بسیار مفیدی در رابطه با حجم، رایحه، تولیدکننده، برند و اطلاعات دیگر درج می شود که در هنگام خرید با مطالعه آنها می توانید بهترین مایع ظرفشویی را انتخاب نمایید و از کیفیت آن بهره مند شوید.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

رئیس اسرائیل به واشینگتن می‌رود

س اکتبر 18 , 2022
اعتمادآنلاین| رئیس‌جمهور آمریکا ۲۶ اکتبر (۴ آبان) میزبان رئیس‌ رژیم صهیونیستی در کاخ سفید است. به گزارش ایسنا به نقل از آناتولی، کارین ژان‌ پی‌یر، سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای گفت: این دیدار بر شراکت و دوستی پایدار بین ایالات متحده و اسرائیل تاکید خواهد کرد. در این بیانیه آمده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000