سال نو نماد امید برای آینده صلح آمیز است

سال نو نماد امید برای آینده صلح آمیز است اعتمادآنلاین |

​وزیر دفاع روسیه امروز (شنبه) در استانه سال نو میلادی گفت: جشن‌های سال نوی میلادی به عنوان نمادی از امید به صلح در بحبوحه درگیری‌های در جریان در اوکراین، معنای عمیقتری پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی شویگو، در خصوص حوادث سال 2022 که پشت سر گذاشته شد افزود: سال ۲۰۲۲ چالش‌هایی جدی در پی داشت که زمان معمول را دچار تغییرات کرد و روسیه در میانه یک شرایط سیاسی و نظامی سخت و دشوار وارد سال جدیدی می‌شود.

وی همچنین ادامه داد: در چنین شرایطی، سال نوی میلادی نه فقط یک سنت مردمی خوب است بلکه معنای عمیقتری هم می‌یابد و نمادی از امیدواری برای آینده صلح آمیز خواهد بود.

وزیر دفاع روسیه همچنین از ارتش بابت "شجاعتش" تشکر کرد و گفت: پیروزی ما مانند سال جدید محتمل است.

شویگو همچنین در پایان صحبت های خود از کادر پزشکی، متخصصان صنایع دفاعی، سازندگان و داوطلبان و همچنین سایر شهروندانی که سهم خود را در تقویت دفاع ملی و "تضمین زندگی آرام در سرزمین‌های آزاد شده" ایفا می‌کنند، تشکر ویژه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

«ژیک» نقل و روایتی تازه و بدیع از زندگی «سلمان پارسی» و تاریخ صدر اسلام

ش دسامبر 31 , 2022
ناصر علاقبندان بازیگران نام آشنا تئاتر در اثر تازه خود با نام «ژیک» زندگی سلمان پارسی را روایت و نقل کرده است. این نمایش که اثری پژوهشی درباره زندگی سلمان فارسی است از فردا یکشنبه در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه خواهد رفت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در خلاصه این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000