شعب سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور پنج‌شنبه و جمعه فعال هستند

اعتمادآنلاین|

در پی تعطیلی ناشی از آلودگی هوا روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت و با عنایت به مصادف شدن این ایام با روزهای پایانی ماه و مهلت ارسال لیست و پرداخت حق بیمه و به منظور جلوگیری از هرگونه وقفه و مشکلات آتی در دریافت لیست حق بیمه و پرداخت حق بیمه کارگاه‌ها، مقرر شده است، همکاران مرتبط با لیست و پرداخت حق بیمه در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری به منظور پاسخگویی به کارفرمایان تا پایان وقت اداری در محل کار خود حضور داشته باشند.

به گزارش ایسنا، به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، خاطرنشان می سازد، از ابتدای اردیبهشت ماه جاری، کلیه امور مربوط به لیست‌های ارسالی حق بیمه کارفرمایان، تنها از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی eservices.tamin.ir امکانپذیر است و سامانه قدیمی سمت (samt.tamin.ir) برای کارفرمایان غیرفعال شده و کلیه امور مربوط به لیست‌های ارسالی حق بیمه کارفرمایان، صرفاً از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان انجام خواهد شد. کارفرمایانی که برای ارسال لیست و پرداخت حق بیمه سئوالاتی دارند یا نیاز به راهنمایی دارند می توانند جهت دریافت راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر تماس با مرکز ارتباطات مردمی سازمان با شماره تلفن ۱۴۲۰ برای راهنمایی بیشتر و حل مشکلات احتمالی به شعب تأمین اجتماعی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه جاری مراجعه کنند.

پست بعدی

همکاری دوجانبه و منطقه‌ای محور رایزنی سران ازبکستان و قزاقستان

چ مه 18 , 2022
اعتمادآنلاین| «شوکت میرضیایف» رئیس جمهور ازبکستان و «قاسم ژامرت تاکایف» رئیس جمهور قزاقستان در گفت و گوی تلفنی در مورد همکاری دوجانبه و منطقه‌ای تبادل نظر کردند. به گزارش فارس، رئیس جمهور ازبکستان در ابتدای این گفت‌وگوی تلفنی به رئیس جمهور قزاقستان سالروز تولدش را تبریک گفت و برای وی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000