بیش از هر زمان دیگر به شنیدن مطالبات مردم توسط حاکمیت نیاز است

اعتمادآنلاین|

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس بنیاد امید ایرانیان با صدور پیامی در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ، تاکید کرد: جامعه ما امروز بویژه در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگر به آرامش و محور قرار دادن اصل گفت وگو و شنیدن مطالبات مردم از سوی حاکمیت و نیز پرهیز جدی از خشونت نیاز دارد.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

حادثه تلخ تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ که باعث شهادت و زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیزمان شد موجب اندوه و تاثر فراوان گردید. اعمال تروریستی نه تنها در تعارض با تمام ارزش ها و مبانی انسانی، الهی و توحیدی است بلکه از ناحیه جامعه بشری نیز به شدت محکوم و مردود است.

جامعه ما امروز بویژه در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگر به آرامش و محور قرار دادن اصل گفت وگو و شنیدن مطالبات مردم از سوی حاکمیت و نیز پرهیز جدی از خشونت نیاز دارد.

روحیه ایرانی هم با خشونت مخالف است و خشونت به هر صورتی باشد – چه در رابطه حکومت با مردم، چه روابط مردم با مردم و چه در رابطه ملت های مسلمان با دیگر ملت ها – مردود است.البته آنجا که مورد خشونت قرار گیریم، می ایستیم و این هم روحیه ایرانی است که از اسلام گرفته است.

بدین وسیله مراتب همدردی خود را با بازماندگان این حادثه تروریستی اعلام می دارم و برای آسیب دیدگان، شفای عاجل و بهبودی و سلامتی آرزو می کنم.

آیا این خبر مفید بود؟ 5 1

نتیجه بر اساس 5 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

جلال مقامی پیشکسوت بزرگ دوبلاژ ایران در گذشت

پ اکتبر 27 , 2022
اعتمادآنلاین| پیشکسوت بزرگ دوبلاژ ایران ساعتی پیش بر اثر ایست قلبی درگذشت. به گزارش ایسنا، صفحه رسمی دوبلاژ ایران خبر درگذشت جلال مقامی را اعلام کرد. جزئیات برگزاری مراسم تشییع پیگر زنده یاد جلال مقامی اعلام خواهد شد. آیا این خبر مفید بود؟ 3 0 نتیجه بر اساس 3 رای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000