مکرون: دوست دارم زیدان در لیگ فرانسه مربی‌گری کند

اعتمادآنلاین|

رئیس جمهور فرانسه از تمدید قرارداد ام‌باپه با پاری سن ژرمن خوشحال است و تاکید کرد که دوست دارد زیدان هم در لیگ فرانسه مربیگری کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از RMC، امانوئل مکرون ابراز امیدواری کرد که زیدان حضور در لیگ فرانسه را انتخاب کند و هدایت یک تیم بزرگ را برعهده بگیرد.

خبرهای زیادی درباره توافق باشگاه پاری سن ژرمن با زیدان برای جایگزینی پوچتینو به گوش می رسد. مکرون گفت: من با زیدان صحبت نکرده‌ام اما علاقه زیادی به او چه در دوران بازیگری و چه اکنون به عنوان سرمربی دارم. تلاش می‌کنیم تا زمینه را برای حضور این مربی بزرگ در لیگ خود مهیا کنیم. زیدان سه قهرمانی پیاپی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد، رقابتی که ما سخت به دنبال قهرمانی در آن هستیم. امیدوارم که شاهد حضور زیدان در لیگ فرانسه باشم چرا که حضور او قطعا کیفیت و قدرت لیگ ما را افزایش خواهد داد.

او درباره تمدید قرارداد ام‌باپه هم گفت: من با ام‌باپه صحبت کردم. او خودش چنین تصمیمی را گرفت. ام‌باپه جوان بسیار پخته است و واقعا احساس مسئولیت بالایی دارد. خوشحالیم که او قراردادش را تمدید کرد و در پاری سن ژرمن باقی ماند. فرانسه باشد در ورزش به ویژه فوتبال بسیار قدرتمند باشد چرا که این رشته محبوبیت زیادی در بین مردم دارد.

پست بعدی

دومین روز حادثه قطار طبس / اعلام نحوه پیگیری امور متوفیان و مصدومان / مقصر سانحه مشخص نیست

پ ژوئن 9 , 2022
اعتمادآنلاین| قطار مسافربری طبس – یزد ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد روز گذشته ( چهارشنبه) بر اثر برخورد با بیل مکانیکی از ریل خارج شد که در این حادثه تاکنون ۸۶ نفر مصدوم و ۲۱ نفر جان باختند در همین حال به دستور رییس جمهور و تایید وزیر کشور امروز (پنجشنبه) […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000