علی اکبر صالحی به سوگ برادر نشست

علی اکبر صالحی به سوگ برادر نشست

علی اکبر صالحی معاون پژوهشی و قائم مقام رئیس فرهنگستان علوم ایران سوگوار درگذشت برادرش زنده‌یاد مهندس محمد صالحی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صالحی معاون پیشین رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۴۰۰ امروز به سوگ برادر نشست. خبرگزاری خبرآنلاین این ضایع تأسف بار را به علی اکبر صالحی و خاندان بزرگ او تسلیت گفته و برای بازماندگان آرزوی صبر می‌کند.

درپی این حادثه شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی از جمله علی لاریجانی، اسحاق جهانگیری، آذری جهرمی به علی اکبر صالحی تسلیت گفتند.

علی لاریجانی در پیامی نوشت:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم/ انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای دکتر علی اکبر صالحی

درگذشت برادر بزرگوارتان را به جنابعالی، خانواده گرامی و بستگان محترم تسلیت گفته، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان، شکیبایی و بردباری مسألت می کنم.

اسحاق جهانگیری نیز در پیام خود نوشت: خبر درگذشت ناگهانی برادر گرامیتان موجب تأسف گردید. این مصیبت غم‌بار را به جنابعالی برادر عزیز و بستگان محترم آن مرحوم تسلیت عرض می‌نمایم. از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای شما و سایر بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

همچنین محمدجواد آذری جهرمی هم در پیامی خطاب به صالحی نوشت: استاد معزز و دوست گرامی؛ جناب آقای دکتر علی اکبر صالحی

مصیبت اندوهبار درگذشت برادر گرانقدرتان را به جنابعالی و خانواده‌ی محترم تسلیت عرض می‌نمایم. از درگاه ایزد منان برای روح آن مرحوم آرامش و برای بازماندگان صبر طلب می‌نمایم.

بنده را در غم خود شریک بدانید.
محمدجواد آذری جهرمی

۵۷۵۷

پست بعدی

دستمزد کارگران دوباره ۵۷ درصد بالا می‌رود؟/ آهنی‌ها: چه بخواهیم و چه نخواهیم، افزایش دستمزد اثر تورمی دارد

پ مارس 16 , 2023
نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار می‌گوید: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم، افزایش حقوق‌ها که اتفاق می‌افتد، آثار آن را در تورم می‌بینیم. اصغر آهنی‌ها در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال افزایش دوباره حقوق تا حد ۵۷ درصد وجود دارد؟ عنوان می‌کند: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000