حوادث رانندگی در محورهای خراسان رضوی ۸ مجروح برجا گذاشت

حوادث رانندگی در محورهای خراسان رضوی ۸ مجروح برجا گذاشت

مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲ حادثه تصادف در محورهای سرخس- مشهد و نیشابور به مشهد در خراسان رضوی هشت مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علیشاهی اظهار کرد: براثر برخورد یک دستگاه تریلی و یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور سرخس به مشهد در گردنه مزداوند، پنج نفر مصدوم شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: این حادثه شامگاه یکشنبه رخ داد و برای امداد رسانی به مجروحان یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: یک نفر از مصدومان در محل حادثه به صورت سرپایی درمان و چهار مصدوم دیگر به بیمارستان لقمان حکیم سرخس منتقل شدند.

برخورد پژو ۴۰۵ با گاردریل در نیشابور

سید حمید حسینی، جانشین سرپرست حوادث شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان نیز در خصوص حادثه دوم نیز اظهار کرد: برخورد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با گاردریل در محور فیروزه نیشابور سه مصدوم برجا گذاشت.

جانشین سرپرست حوادث شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان بیان کرد: برای امداد رسانی این حادثه که حوالی ساعت ۱۹:۳۰ رخ داد، آمبولانس پایگاه فیروزه به محل حادثه اعزام و مصدومان به بیمارستان آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور منتقل شدند.

کد خبر 5731811

پست بعدی

«کوچک جنگلی» ناصر تقوایی به کتاب‌فروشی‌ها رسید

د مارس 13 , 2023
بعد از چهل سال فیلمنامه‌ی مجموعه‌ی «کوچک جنگلی» به قلم ناصر تقوایی منتشر شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلمنامه‌ی سه جلدی «کوچک جنگلی» به قلم ناصر تقوایی نویسنده، فیلمساز و عکاس برجسته‌ی ایرانی توسط نشر مس منتشر شد.‌این کتاب فیلمنامه‌ای است که در سال‌های ۵۹ و ۶۰ به جهت تولید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000