«کوچک جنگلی» ناصر تقوایی به کتاب‌فروشی‌ها رسید

«کوچک جنگلی» ناصر تقوایی به کتاب‌فروشی‌ها رسید

بعد از چهل سال فیلمنامه‌ی مجموعه‌ی «کوچک جنگلی» به قلم ناصر تقوایی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلمنامه‌ی سه جلدی «کوچک جنگلی» به قلم ناصر تقوایی نویسنده، فیلمساز و عکاس برجسته‌ی ایرانی توسط نشر مس منتشر شد.
‌این کتاب فیلمنامه‌ای است که در سال‌های ۵۹ و ۶۰ به جهت تولید یک مجموعه‌ی تلویزیونی پانزده قسمتی توسط ناصر تقوایی پژوهش و به نگارش درآمده است؛ اما پس از سه سال کوشش در مرحله‌ی پیش‌تولید توقیف شد و هرگز به اجرا نرسید.
مجوز کتاب سه جلدی «کوچک جنگلی» در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ از اداره‌ی کتاب وزارت ارشاد صادر شده است و در اواخر شهریور ماه سال جاری منتشر و آماده‌ی پخش بوده است؛ اما به دلیل شرایط تلخ جامعه پخش آن به تاخیر افتاد.

«کوچک جنگلی» ناصر تقوایی به کتاب‌فروشی‌ها رسید

قابل ذکر است که آماده سازی و نسخه خوانی کتاب بیش از چهار سال وقت برده و انتشار آن با مشکلاتِ دوران کوید ١٩ و کمبود کاغذ روبرو شد و در نهایت به کوشش نشر مس به انجام رسید.
‌این کتاب هم‌اکنون در کتابفروشی های سراسر ایران در دسترس است و همچنین امکان خرید آنلاین در سایت شخصی ناصر تقوایی به آدرس WWW.NASSERTAGHVAI.COM از هفته‌ی آینده میسر خواهد شد.
پیشتر نیز از ناصر تقوایی مجموعه داستان «تابستان همان سال» توسط نشر لوح در سال ۱۳۴۸ به چاپ رسیده بود که تاکنون چاپ مجدد آن به دلیل سانسور میسر نشده است.
همچنین فیلمنامه‌های «چای تلخ» و «کاغذ بی خط» در سال ١٣٨١ توسط نشر توفیق آفرین منتشر شد که به دلیل تخلف و طرح شکایت ناصر تقوایی به وزارت ارشاد، به درخواست این نویسنده پخش آن متوقف شد.
۵۷۲۴۷

پست بعدی

مرگ مرموز زن جوان در خوابگاه خصوصی

د مارس 13 , 2023
کد خبر: 602025 | ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ۱۰:۲۶:۱۴ اعتمادآنلاین | با مرگ تلخ زن جوان در خوابگاه خصوصی محله یوسف‌آباد، تحقیقات تیم جنایی آغاز شد. به گزارش همشهری آنلاین، ساعت ۸ صبح یکشنبه مرگ مشکوک زن جوانی در یک خوابگاه خصوصی در محله یوسف‌آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000