وزیر اقتصاد: کسانی که دلار خریدند زیان بزرگی کردند

وزیر اقتصاد: کسانی که دلار خریدند زیان بزرگی کردند کد خبر: 601911 | ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ۱۶:۱۲:۲۲ اعتمادآنلاین |

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد گفت: اکنون ثباتی در حوزه ارزی ایجاد شده است و امیدوارم در چشم انداز اینده شرایط هفته های اخیر را تجربه نکنیم.

به گزارش ایسنا، خاندوزی با تاکید بر اینکه در اقتصاد ایران بازارهای عمیق و رسمی برای دارایی‌هایی که مصون از تورم باشند وجود ندارد، اظهار کرد: نرخ ارز در ۱۰ روز گذشته کاهش ۴۰ درصدی داشته است. افرادی که پیش از این ارز خریده بودند زیان بزرگی را تجربه کردند. متغیرهای بنیادی بازار ارز دچار مشکل نشده بود که این اتفاق رخ دهد، بلکه مساله این است که بازار دارایی‌ها کم عمق است و چند بازیگر می توانند نوسان و موج ایجاد کنند.

خاندوزی ادامه داد: در حوزه طلا هم آقایانی که پیش از این مسئولیت داشتند باید زودتر اقدام می کردند تا از ۳۵ میلیون تن طلایی که در کشور وجود دارد مصونیت و ۱۰۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی هدایت می شد و اکنون شاهد چنین مصیبت هایی در کشور نبودیم.

پست بعدی

قدم‌های بلند جبلی به سمت منتقدان و آنتن تلویزیون در غیاب بِرندها

ی مارس 12 , 2023
ایسنا نوشت: پرسش‌هایی را درباره مهم‌ترین اقدامات رسانه ملی در سال ۱۴۰۲ و ضرورت استفاده از فرصت همزمانی دو مناسبت (رمضان و نوروز) و عملکرد تلویزیون در غیاب برندهایش از پیمان جبلی پرسید که با پاسخ‌های وی همراه شد. نگاه رئیس سازمان صداوسیما به نقدهای برنامه‌سازان باسابقه، سوال دیگری بود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000