سکوت گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی ایران شکست

سکوت گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی ایران شکست کد خبر: 601834 | ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ۱۰:۵۲:۳۵ اعتمادآنلاین |

فلیکس سانچس که یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال ایران بود، سرانجام پس از به توافق نرسیدن برسر مدت زمان قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران، به پیشنهاد فدراسیون فوتبال اکوادور پاسخ مثبت داد تا هدایت این تیم آمریکای جنوبی را تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ قطر برعهده بگیرد.

به گزارش تسنیم، این سرمربی اسپانیایی که جانشین گوستاوو آلفردو آرژانتینی شد، در اولین واکنش خود ضمن ابراز خرسندی از هدایت تیم ملی فوتبال اکوادور گفت: «ما با اشتیاق فراوان به اکوادور می‌آییم».

اکوادور قرار است در تاریخ ۲۴ مارس (۴ فروردین ۱۴۰۲) در یک بازی دوستانه شهر سیدنی به مصاف استرالیا برود و چهار روز پس از آن هم در شهر ملبورن یک بازی دوستانه دیگر با این تیم برگزار کند که این اولین حضور سانچس روی نیمکت تیم ملی اکوادور خواهد بود.

پست بعدی

کمبود بارش ۴۰ درصدی تهران نسبت به بلندمدت

ی مارس 12 , 2023
ایسنا نوشت: مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران ضمن ارائه گزارشی از بارندگی‌های ثبت شده در استان طی سال آب جاری اظهارکرد: با وجود اینکه حدود ۹۳ میلیمتر بارندگی درکشور ثبت شده است، ۴۰ درصد نسبت به بلندمدت کاهش بارندگی‌ داریم. مازیار غلامی درباره میزان بارندگی‌ها با توجه به سامانه بارشی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000