مردم از نیروی انتظامی عاشقانه تشکر کردند

اعتمادآنلاین|

محمدجواد حاج علی اکبری، خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران اظهار داشت: از سرکوب کردن تروریست‌های تجزیه‌طلب در شمال عراق، توسط سپاه صمیمانه قدردانی می‌کنیم و به آنها دست مریزاد می‌گوییم؛ امنیت این کشور قابل مسامحه نیست و این گروهک‌ها در ۵۰ تا ۶۰ پایگاه خود در اقلیم شمال عراق انواع مفاسد را علیه امنیت ایران انجام می دهند.

به گزارش ایرنا، بخش هایی از اظهارات علی اکبری را در ادامه می خوانید:

*ملت عزیز ما با بصیرت، غیرت، دشمن شناسی و ترجیح مصالح ملی که حاصل دو ماه عزاداری سید و سالار شهیدان و اربعین بود، صف خود را از فتنه‌گران جدا کرد و در اول و سوم مهرماه، حماسه‌ای پر از شور و شعور آفرید.

*در ماجرای این اجتماعات، مردم بر وحدت خود تاکید کردند و خواستار اشد مجازات برای آشوبگران و فتنه انگیزان نیابتی شدند که امیدواریم دستگاه قضایی برخورد قانونی با آنها داشته باشد. مردم از نیروی انتظامی و مجاهدت‌های آنها برای تامین امنیت کشور، عاشقانه تشکر کردند و خواستار رفع ابهام و رسیدگی به مرگ مشکوک آن بانوی جوان شدند..

*وقتی نص دین و توصیه شهیدانمان و هجوم بی‌امان دشمن را به حجاب و عفاف می‌بینیم، می فهمیم عفاف و حجاب چه گوهری است؛ این اصل اصیل و فطری پر رمز و راز برای تکریم زنان ما است.

*در این ماجرا نسبت به حجاب زنان مومن و عفیف ما تعرض شد. من از دستگاه قضایی و قانون گذار می خواهم نسبت به حجاب بانوی مسلمان و مومن سختگیرانه قانونگذاری کنند. هرکسی نباید به خود اجازه دهد نسبت به حجاب بانوی مومن تعرضی داشته باشد؟

*ما برای این ارزش بزرگ جان خود را گذاشتیم و جوانان ما خون دادند. امیدواریم با درایت همه از دل این تهدیدها فرصت ساخته شود و سربلند از دل این بحرانها بیرون بیایم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

عکس | غول خودروسازی کیا با این اسپورتیج در تور رالی زنانه !

ج سپتامبر 30 , 2022
گجت نیوز نوشت: نسخه ویژه رالی کیا اسپورتیج ایکس پرو آمده تا باری دیگر در رالی بانوان Rebelle ۲۰۲۲ خودنمایی کند. در ادامه شاهد مشخصات این شاسی بلند باشید.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000