شما نظر بدهید/ ریزش مداوم مخاطبان تلویزیون را ناشی از چه عواملی می‌دانید؟

شما نظر بدهید/ ریزش مداوم مخاطبان تلویزیون را ناشی از چه عواملی می‌دانید؟

تلویزیون در گذر زمان به دلایل مختلف مرجعیت خود را در بین رسانه‌های تاثیرگذار هر روز بیشتر از دست می‌دهد و از مردم کوچه‌وبازار فاصله بیشتری می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آن‌چه در آمار و ارقام و نظرسنجی‌های رسمی اعلام شده، حکایت از آن دارد که مخاطب تلویزیون روندی کاهشی داشته تا آنجا که بینندگان سریال‌های آن به کمترین میزان در 10 سال اخیر رسیده است.

در عین حال به دلایل مختلف، صداوسیما در سال‌های اخیر نتوانسته مرجعیت خبری خود را حفظ کند و تغییرات مدیریتی و رویکردی در سازمان صداوسیما و تغییرات نیروی انسانی بر این موضوع افزوده است.

نظر شما در این مورد چیست؟ شما مخاطبین عزیز چه میزان، تلویزیون می‌بینید؟ اگر کمتر یا بیشتر می‌بینید، این اتفاق به چه دلایلی رخ داده است؟ تلویزیون همچنان منبع‌تان برای کسب خبر و تحلیل، سرگرم‌شدن و… هست یا خیر؟

لطفا نظرات خود را در قالب کامنت با ما در میان بگذارید.

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

این مرد ۸۶ ساله امیدش به چیست؟

ی مارس 5 , 2023
ایسنا نوشت: پرویز شهدی با تأکید بر این‌که امید را به هیچ وجه نباید از دست داد، به جوانان توصیه کرد، این سخن حافظ را آویزه گوش خود کنند: «رسید مژده که ایامِ غم نخواهد ماند/ چنان نماند، چنین نیز هم نخواهد ماند». چهاردهم اسفندماه، یک سال به سن پرویز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000