مراسم خاکسپاری فرشاد منجزی با حضور هنرمندان برگزار شد

مراسم خاکسپاری فرشاد منجزی با حضور هنرمندان برگزار شد

فرشاد منجزی کارگردان و تهیه کننده با سابقه سینما و تلویزیون که روز گذشته دارفانی را وداع گفته بود، امروز با حضور هنرمندان تا بهشت زهرا بدرقه و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، منجزی مجری طرح فیلم‌های سینمایی «شرقی»، «آبادانی»، «ویترین» و.. بود. وی تهیه کننده سریال «یه خونه یه قصه» و برنامه های سینمای سیاسی «جهان»، «راه حل»، «عصر ایمان»، «حماسه»، «یادگار زخم» و ده‌ها برنامه موفق بود که از شبکه‌های یک، چهار، سحر بین‌الملل و افق پخش گردیده است. او یکی از خلاق‌ترین و حرفه‌ای‌ترین تهیه‌کنندگان در عرصه تولید برنامه‌هایی پربیننده و موفق با حفظ استانداردهای کیفی بود.

منجزی سال‌ها مدیر سینما فرهنگ و مشاور اسبق بنیاد فارابی بود .

فرشاد منجزی معروف به خوش خلقی و آرامش بود و مرگ وی همکاران او و هنرمندان را متاثر ساخته.

براساس شنیده‌ها منجزی به توصیه پزشکش در بیمارستان نفت بستری شد و متاسفانه بعد از گذشت سه روز از بستری شدن، فوت کرد. خانواده و دوستان او از روند و سیر درمانی او ناراضی هستند و با قاطعیت اعلام کرده اند که او قربانی سهل‌انگاری کادر درمان شده است. بر خلاف وعده‌های داده شد مبنی بر رسیدگی و توجه شنیده شده که رسیدگی به وضعیت او نامطلوب بوده است.

خاکسپاری او روز دوشنبه از ۱۰ صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا در حال برگزاری است.

۵۷۵۷

پست بعدی

وضعیت بحرانی ستاره هالیوودی پس از تصادف

د ژانویه 2 , 2023
ایسنا نوشت: «جرمی رنر» بازیگر آمریکایی نامزد جایزه اسکار پس از تصادف در حین برف‌روبی، در شرایط بحرانی اما پایدار قرار دارد. سخنگوی این ستاره هالیوودی تائید کرد که وضعیت سلامتی «جرمی رنر» در وضعیت بحرانی اما پایدار است و جراحات او ناشی از تصادفی است که در حین حرکت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000