از اعتراف به ناکامی در جذب رونالدو تا خیز برای شکار مسی

از اعتراف به ناکامی در جذب رونالدو تا خیز برای شکار مسی

فارس نوشت: سرمربی الهلال عربستان امیدوار به شکار قهرمان جام جهانی است.

رامون دیاز سرمربی آرژانتینی و سرشناس الهلال عربستان درباره جذب لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی و ناکامی در جذب رونالدو صحبت کرد.

سرمربی الهلال گفت: «پروژه ما برای جذب کریستیانو رونالدو بود ولی در این پروژه ناموفق ظاهر شدیم و رقیب موفق شد این ابرستاره پرتغالی را به خدمت بگیرد.»

او درباره علاقه مندی باشگاه الهلال به جذب مسی گفت: «مسی یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ است و ما خوشحال می شویم بتوانیم این بازیکن را به خدمت بگیریم و به او به عربستان خوش آمد می گویم.»

طبق گزارش های رسیده از عربستان باشگاه الهلال پیشنهاد نجومی ۹۰۰ میلیون دلاری را برای شکار مسی ارائه کرد که این پیشنهاد باعث شده تا مسی قراردادش را با پاریس تمدید نکند.

رونالدو در آخرین بازی خود برای النصر عربستان موفق شد ۴ گل به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

پست بعدی

نظر مراجع تقلید درمورد حجاب با پوشش رنگی برای خانم‌ها

ش فوریه 11 , 2023
کد خبر: 596460 | ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ ۱۱:۱۷:۳۸ اعتمادآنلاین | حجاب برای خانم‌ها به منظور عدم جلب توجه نامحرمان واجب شده و به اعتقاد بسیاری از مراجع تقلید اگر پوشش با رنگ‌های تند و تحریک‌کننده باشد، اشکال شرعی دارد. احکام فقهی مراجع تقلید در زمینه رنگ پوشش برای خانم‌ها و میزان پوشش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000