انتقاد شدید رسانه اصولگرا از «خطبه‌های نماز جمعه» این هفته مولوی عبدالحمید

تنقاد شدید خبرگزاری اصولگرا از  «خطبه‌های نماز جمعه» این هفته مولوی عبدالحمید

خبرگزاری تسنیم به اظهارات روز جمعه مولوی عبدالحمید درباره زنان و اهل‌سنت واکنش نشان داد.

آقای عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با ادعای اینکه بعد از انقلاب زنان شهروند درجه‌دو شدند، گفت: اهل‌سنت شهروند درجه‌سه هستند و مسئولین از میان آنها انتخاب نمی‌شوند.

سلسله تناقضات عبدالحمید در هر جمعه آن‌قدر زیاد است که فوراً بعد از هر سخنرانی، حرف‌های قبلی و متناقض وی منتشر می‌شود.

شخصی که تنها به‌واسطه جایگاه دینی‌اش مسجدی ساخته است و هرجمعه نماز برگزار می‌کند؛ حوزه علمیه دارد و سه ماه است که با صحبت‌هایش بر آتش اغتشاشات بنزین می‌ریزد! با وجود این، نظام از در رأفت و سعه صدر تاکنون با وی برخوردی نداشته است.

آقای عبدالحمید بیش از دو دهه است که مدیریت مسجد مکی و حوزه علمیه اهل‌سنت زاهدان و به‌نحوی مدیریت حنفی‌های شرق کشور را به‌عهده دارد؛ اما هر جمعه نظام را متهم به ادعاهایی می‌کند که صحت ندارد!

عملکرد وی بعد از اقدامات ناسنجیده‌اش در ترازوی نقد رسانه‌هاست و به‌جای اتهام‌افکنی به نظام و بلندگوی ضدانقلاب شدن، باید پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

مراجعه ۸۶ نفر به اورژانس تهران تا پایان مراسم ۲۲ بهمن

ش فوریه 11 , 2023
رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در تهران، ۸۶ نفر به نیروهای اورژانس مستقر در مسیرهای راهپیمایی مراجعه کردند. به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی صالح طبری افزود: از این تعداد ۲۵ نفر توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند. وی گفت: اورژانس تهران از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000