به پوتین بیشتر از «سی‌آی‌اِی» اعتماد دارم

به پوتین بیشتر از «سی‌آی‌اِی» اعتماد دارم کد خبر: 594609 | ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ۱۵:۰۱:۰۸ اعتمادآنلاین |

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا با اشتراک‌گذاری مقاله‌ای درباره «چارلز مک گونیگال»، مقام پیشین دفتر تحقیقات فدرال (‌اف‌بی‌آی) و مامور تحقیق درباره روابط کمپین ترامپ با روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ گفت که به «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه اعتماد دارد.

به گزارش ایلنا، ترامپ با انتشار پستی در پلت فرم «تروث سوشال» با اشاره به اظهاراتی که پس از دیدار با پوتین در هلسینکی در سال ۲۰۱۸ مطرح کرد مبنی بر اینکه به رغم گزارش اف‌بی‌آی دلیلی برای مداخله روسیه درانتخابات سال ۲۰۱۶ نمی‌بیند، تاکید کرد که به پوتین بیش از افراد سست عنصری که در سازمان سیا کار می‌کنند، اعتماد دارد.

ترامپ ادامه داد: «من به یاد دارم که در هلسینکی توسط یک خبرنگار درجه سه از من پرسید که اساسا به چه کسی اعتماد بیشتری دارم، پوتین ‌یا افراد سست‌اراده در اطلاعات آمریکا مانند جیمز کومی، مک کیب ‌و همچنین برنان، پیتر استرزوک و ….».

وی گفت: «حالا به این فهرست، مک گونیگال و احمق‌های دیگر را نیز اضافه می‌کنم. چه کسی را انتخاب می‌کنید، پوتین یا این بازنده‌ها را؟»‌

مک گونیگال اخیرا به اتهام برخی جرایم از جمله همکاری با یک الیگارشی تحریم شده روس دستگیر شده است.

پست بعدی

پخش برنامه سینمایی برای ایرانی‌های خارج از کشور

س ژانویه 31 , 2023
گروه فرهنگ و هنر شبکه جام جم همزمان با ایام دهه فجر برنامه‌ای را با رویکرد سینما با عنوان «سینما جام جم» به روی آنتن می‌برد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «سینما جام جم» محصول گروه فرهنگ، هنر و ادب شبکه جهانی جام جم همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000