تهدید حمله هسته‌ای روسیه را جدی نگیرید

اعتمادآنلاین|

جیمز استاوریدیس، دریادار بازنشسته ارتش آمریکا و رئیس سابق فرماندهی ائتلافی عالی اروپای ناتو در مصاحبه‌ای گفت: تهدید ولادیمیر پوتین به استفاده از تسلیحات هسته‌ای در اوکراین را با توجه به اینکه "کل جهان" را ضد خودش خواهد کرد، جدی نمی‌گیرد.

به گزارش خبرآنلاین، او ادعا کرد، در یک دهه گذشته تهدید پوتین برای استفاده از تسلیحات هسته‌ای را شنیده است اما این حرف رئیس جمهور روسیه جدی نیست چون می‌داند حتی متحدان روسیه، چین و ایران، با او مخالف خواهند شد.

استاوریدیس گفت: هیچ کس قرار نیست از روسیه‌ای که از تسلیحات اتمی استفاده می‌کند حمایت کند.

این دریادار بازنشسته ارتش آمریکا همه‌پرسی‌های برگزار شده در مناطق تحت کنترل روسیه در اوکراین را "پوچ" دانست و گفت، هیچ کس تعلق داشتن این مناطق به روسیه را به رسمیت نخواهد شناخت.

استاوریدیس همچنین برنامه ولادیمیر پوتین برای بسیج بخشی از نیروهای ذخیره ارتش روسیه را ناقص دانست چون "هیچ کس نمی‌خواهد به خدمت سربازی برود."

این فرمانده ارشد اسبق ناتو ادعا کرد: "تظاهرات بزرگی در شهرهای روسیه برگزار شده است. یک احساس فزاینده نارضایتی مدنی مشابه با دوران جنگ ویتنام شروع شده است. من این را یک هفته خیلی بد برای ولادیمیر پوتین به حساب می‌آورم."

استاوریدیس همچنین مدعی شد، پوتین نفوذی را که از بابت قطع دسترسی اروپا به گاز طبیعی روسیه دارد دست بالا گرفته و این روش "آخرین امید" پوتین برای این است که منجر به عدم ارسال سلاح از جانب اروپا به اوکراین شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

شناور شهید سلیمانی چگونه ساخته شد؟

د سپتامبر 26 , 2022
اعتمادآنلاین| سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بر نامه تلویزیونی ثریا که از روی ناو شهید ناظری در بندرعباس روی آنتن شبکه یک سیما رفت، درباره خصوصیات و ویژگی ها و روند ساخت شناور شهید سلیمانی گفت: واقعیت این است که ما یک زمانی نیاز به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000