در نشست فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی درباره طرح پارلمان اروپا علیه سپاه چه گذشت؟

در نشست فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی درباره طرح پارلمان اروپا علیه سپاه  چه گذشت؟ کد خبر: 592605 | ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ ۱۳:۴۸:۵۶ اعتمادآنلاین |

ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در توضیح نشست فوق العاده روز شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به خبرنگاران گفت: این نشست به ارزیابی قطعنامه اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران اختصاص داشت و طرح مجلس برای اقدام متقابل آن بررسی شد.

به گزارش ایرنا، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های مرتبط به ارائه گزارش و اظهارنظر درباره موضوع پرداختند، اظهار داشت: وزارت امور خارجه، ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و مرکز پژوهش‌های مجلس و نمایندگان صاحب طرح در این زمینه در جلسه حاضر بودند.

همچنین زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره نشست امروز گفت: هدف این نشست بررسی طرح مجلس برای پاسخ متقابل به اقدام پارلمان اروپا بود تا طرحی که پیش از این در سال ۹۸ مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته بود، تکمیل شده و به صحن مجلس ارائه شود.

فردا – یکشنبه دوم بهمن – نمایندگان مجلس در جلسه ای غیرعلنی با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه اقدام اخیر پارلمان اروپا را مورد بررسی قرار می دهند.

پست بعدی

اثر تحریم‌های جدید بر بورس/ کوچ موقت پول به سمت بازار ارز

ش ژانویه 21 , 2023
تجارت نیوز نوشت:پارلمان اروپا روز پنجشنبه سپاه پاسداران را در فهرست جدید تحریم‌های ضدایرانی خود قرار داد؛ این اقدام به سرعت اثر خود را در بازارهای ارز و طلا نشان داد. بازار سرمایه هم امروز هفته را منفی آغاز کرد. برخی معتقدند منفی شدن بورس به دلیل اصلاح موقت پس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000