خداحافظی عادل غلامی از دنیای والیبال

خداحافظی عادل غلامی از دنیای والیبال کد خبر: 590826 | ۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ۱۷:۵۷:۲۷ اعتمادآنلاین |

عادل غلامی، سرعتی زن سابق تیم ملی از خداحافظی خود از دنیای والیبال خبر داد.

به گزارش ایسنا، عادل غلامی یکی از بازیکنانی است که از آنها با نام نسل طلایی والیبال یاد می‌کنند و سال ها پیراهن تیم ملی ایران را در رده‌های مختلف سنی به تن داشت‌. همچنین سابقه دو طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ و قهرمانی آسیا ۲۰۱۳ را با تیم ملی بزرگسالان دارد.

او در متن خداحافظی خود در اینستاگرام نوشت:

"روزی که والیبال را شروع کردم، فکر نمی‌کردم به واسطه این ورزش زیبا چنین جایگاهی به دست بیاورم. در تمام لحظات این ورزش لذت بردم. چه روزهای شیرین برد و چه روزهای تلخ شکست در تمام مدت ۲۰ سال که در این ورزش بودم تک تک روزهای ورزش برایم درس زندگی بود. همیشه سعی کردم در مجموعه ام بیشترین ثمربخشی را داشته باشم و امروز در سن ۳۷ سالگی به علت مصدومیت کمرم با تمام علاقه‌ام به والیبال صلاح دانستم به دوران بازیکنی خاتمه بدهم.

مثل همه ورزشکاران دنیا علاقمند بودم در تیم محبوبم خداحافظی کنم اما شرایط ورزش حرفه‌ای اجازه نداد که در سالن آمل با شما عزیزان دیدار پایانی داشته باشم.

امیدوارم تصویر خوبی از من در ورزش برای شما عزیزان به جا مانده باشد و در آخر سخت‌ترین تصمیم زندگی‌ام خداحافظ دوران بازیکنی"

پست بعدی

ببینید | چراغ سبز سردار رادان در نشست خبری برای افزایش حقوق کارکنان نیروی انتظامی

د ژانویه 9 , 2023
سردار رادان بلافاصله بعد از جلسه معارفه فرمانده انتظامی کشور در نشست خبری با خبرنگاران گفت: خوشحالم که بعد از مدت‌ها در خدمت شما خبرنگاران هستم تا با کمک شما مسیر حساس و پر صواب برقراری امنیت را طی کنیم. منبع: خبرگزاری دانشجو دریافت 4 MB 264 262

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000