توصیه «کیهان» به قوه قضائیه برای برخورد «قاطع» با مدیران و خبرنگاران روزنامه‌های اصلاح‌طلب

توصیه «کیهان» به قوه قضائیه برای برخورد «قاطع» با مدیران و خبرنگاران روزنامه‌های اصلاح‌طلب

روزنامه کیهان نوشت: جرم بزرگ‌تر و جنایت عظیم‌تر، را کسانی مرتکب شده‌اند که تحت عناوینی همچون فعال سیاسی، روزنامه‌نگار و… زمینه این جنایات را فراهم کرده و در ادامه نیز به تطهیر و تبرئه جانیان و آدم‌کُشان اغتشاشات اخیر پرداختند.

  • در حالی ‌که مدیران نشریات طیف مدعی اصلاحات باید پاسخگوی عملکرد خود در همصدایی با جریان معاند و ضدانقلاب در جریان اغتشاشات اخیر و تلاش برای حمایت و تطهیر اغتشاشگران باشند، در جای طلبکار نشسته و به بازداشت خبرنگاران خود که همکاری برخی از آنها با سرویس‌های جاسوسی آشکار شده معترض شده‌اند.
  • بریدن گلوی مأمور پلیس، آتش زدن مدافعان امنیت، شکنجه طلبه بسیجی‌، بستن خیابان‌، ایجاد ارعاب برای کسبه و بازاریان با هدف اعتصاب اجباری که همگی از مصادیق ارتکاب جرم و جنایت است تنها بخشی از خروجی و نتیجه تلاش سه‌ماهه رسانه‌های طیف مدعی اصلاحات برای ضریب دادن و اعتباربخشی به اغتشاشات بوده است. بنابراین جرم بزرگ‌تر و جنایت عظیم‌تر، را کسانی مرتکب شده‌اند که تحت عناوینی همچون فعال سیاسی، روزنامه‌نگار و… زمینه این جنایات را فراهم کرده و در ادامه نیز به تطهیر و تبرئه جانیان و آدم‌کُشان اغتشاشات اخیر پرداختند.
  • از طرفی مردم امید دارند با قاطعیت دستگاه قضایی کسانی که در پوشش فعالیت رسانه‌ای با مواضع و دروغ‌پراکنی‌های خود بسترساز این همه آشوب و شرارت و خسارت و به زمین ریختن خون‌های پاک جوانان کشور توسط مشتی اغتشاشگر غافل یا جاهل و یا مزدور شدند احضار و بازخواست شوند چرا که اگر این بسترسازی‌ها نبود، هیچ‌گاه شاهد آنچه که بودیم‌، نبودیم!

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

ایمن‌آبادی: دولت رئیسی، «ترک فعل‌» زیاد دارد / مجلس فقط «غر» می‌زند و می‌گوید «کاره‌ای نیست»

ی ژانویه 8 , 2023
نامه نیوز نوشت: نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه مجلس در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ جبران مافات کند و به داد مردم برسد، افزود: مجلس نماینده مردم است نه نماینده دولت بنابراین، نباید مثل سال گذشته بودجه را فله ای تصویب کند بلکه طوری بودجه سال آینده را تصویب کنند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000