توضیح قوه قضاییه درباره فوت مهدی زارع / او «شکنجه» نشده

توضیح قوه قضاییه درباره فوت مهدی زارع / او «شکنجه» نشده

میزان نوشت:قوه قضاییه اعلام کرد که «مهدی زارع اشکذری» در جریان ناآرامی های اخیر در تهران مجروح و به بیمارستان منتقل شده و چندی بعد فوت کرده است.

از روز گذشته تعدادی از رسانه‌های معاند با سابقه انتشار اخبار کذب و بدون سند در مورد فردی به نام مهدی زارع اشکذری در حال تولید محتوا و خبر هستند و قصد دارند اینگونه به مخاطبان القا کنند که این فرد به علت شکنجه در زمان بازداشت به کما رفته و پس از ۲۰ روز فوت کرده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد مهدی زارع اشکذری در جریان اغتشاشات در تهران مجروح و به بیمارستان منتقل شده و چندی بعد فوت کرده است. همچنین با توجه پیگیری‌های صورت گرفته ادعاهای مطرح شده مبنی بر اینکه مهدی زارع اشکذری بازداشت، شکنجه و سپس به کما رفته و فوت کرده است، به هیچ وجه صحت ندارد.

بیشتر بخوانید :

۲۱۲۲۰

پست بعدی

همه چیز حاکی از بی توجهی به بورس است/تیغ رئیس سازمان بورس دیگر نمی‌بُرد؟!

د ژانویه 2 , 2023
اقتصانیوز نوشت : مجید عشقی، رئیس سازمان بورس در ماه‌های اخیر، تلاش های زیادی برای جلوگیری از آسیب‌های جانبی تصمیمات دولت به بورس تهران کرده است. تصمیماتی از جمله افزایش نرخ سود یا کم توجهی به بورس در بودجه ۱۴۰۲ و مسائلی از این دست. حال با تشدید نوسانات قیمتی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000