مقام اماراتی در واکنش به اظهارات سفیر فلسطین: به وفایی و قدرنشنانسی عادت کرده‌ایم!

سیاسی/ بین الملل 5f85f7ec19898_5f85f7ec1989b وزیر مشاور در امور خارجه امارات به اظهارات سفیر فلسطین در پاریس که از توافق سازش بین امارات و رژیم صهیونیستی انتقاد کرده بود، واکنش نشان داد.

انور قرقاش در واکنش به اظهارات سلمان الهرفی، سفیر فلسطین در فرانسه در توییتر نوشت: اظهارات سفیر فلسطین در پاریس و اظهارات قدرنشناسانه او در قبال امارات مرا به تعجب وا نداشت.

قرقاش افزود: ما به بی‌وفایی و قدرنشناسی عادت کرده‌ایم و با گام‌ها و دیدگاه‌هایمان با اطمینان به سمت آینده می‌رویم.

سفیر فلسطین در پاریس گفته بود، کسی که با طرح صلح عربی مخالفت کرد، کشوری از شورای همکاری خلیج فارس بود.

الهرفی در گفت‌وگویی با رادیو بین‌المللی مونت کارلو تاکید کرد: طرح صلح عربی طرحی برای اجماع عربی است و ما به اجماع احترام می‌گذاریم اما زمانی که کشورهای عربی طرح خود را کنار گذاشتند تصور نمی‌کنم فلسطینی‌ها بر سر این طرح گریه کنند.

او اضافه کرد، این طرح همان طرحی است که کسی که آن را ارائه کرد باید از آن در برابر کسانی که نقضش می‌کنند، دفاع کند و کسانی که آن را نقض می‌کنند اعضای شورای همکاری خلیج فارس هستند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اصلاحات دولتی را سرکار آورد که ناکارآمدی آن در کف خیابان هم مشهود است

س اکتبر 13 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: اصلاحات دولتی را بر سرکار آورد و وعده‌هایی را داد که ناکارآمدی آن در کف خیابان هم مشهود است. مجتبی شاکری عضو چهارمین دوره شورای شهر تهران با اشاره به مطرح شدن نام برخی افرادی که در فتنه ۸۸ حضور داشتند، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000