۴ کوهنورد در مسیرهای سخت گذر کوهستانی دزفول نجات یافتند

۴ کوهنورد در مسیرهای سخت گذر کوهستانی دزفول نجات یافتند

دزفول- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دزفول از نجات یک گروه چهار نفره کوهنورد در مسیرهای سخت گذر کوهستانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی طحان ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی اعلام گرفتار شدن یک گروه کوهنوردی در ارتفاعات و منطقه کوهستانی حوزه شهرستان دزفول، دو تیم عملیاتی پس از هماهنگی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان به منطقه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دزفول افزود: مسیر برگشت از آبشار شوی به دلیل انتخاب مسیر جدید دچار مشکل شده بود و این گروه کوهنوردی که به کمک نیاز داشت از سوی امدادگران امدادرسانی می‌شوند.

وی تصریح کرد: نجات گران پایگاه امداد و نجات شهیون با همکاری هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی در یک عملیات ۲۴ ساعته توانستند از مسیر سالند کوه به این گروه در منطقه‌ای موسوم به پای کوه گندم دسترسی پیدا کرده و بعد از اقدامات حمایتی اولیه نسبت به انتقال آنها اقدام کنند.

کد خبر 5654442

پست بعدی

حضور بیش از ۶۰ کشور خارجی در نمایشگاه کتاب سال گذشته

س دسامبر 13 , 2022
مهر نوشت: معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد در گفتگو با رایزنان فرهنگی سفارت‌های خارجی در ایران گفت: در سال‌ گذشته بیش از ۶۰ کشور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا کرده بودند.ر یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز سه‌شنبه ۲۲ آذر در نشستی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000