اعضای تیم فوتبال آلومینیم اراک عضو افتخاری هلال احمر شدند

اعضای تیم فوتبال آلومینیم اراک عضو افتخاری هلال احمر شدند

مدیر عامل، سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال آلومینیم اراک به عضویت افتخاری جمعیت هلال احمر در آمدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسمی‌با حضور دکتر علیرضا شهرجردی سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی، حسینی سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان، مدیر عامل، سرمربی (سید مهدی رحمتی)، اعضای کادر فنی و بازیکنان آلومینیم اراک به عضویت افتخاری جمعیت هلال احمر در آمدند.

علیرضا شهرجردی، سرپرست جمعیت هلال احمر استان در جمع بازیکنان و مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیم اراک با تاکید بر این که خدمت به مردم یک وظیفه بشر دوستانه است، گفت: خدمت بشردوستانه به مردم منحصر به طیف خاصی نیست.

وی افزود: جوانان ورزشکار الگوی مناسبی برای جوانان این مرز و بوم هستند و امید است بتوانیم جوانان را در مسیر صحیح و مناسب هدایت کنیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان با ابراز امیدواری از امضای تفاهمنامه فی مابین باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیم و جمعیت هلال احمر استان، تصریح کرد: امیدواریم دو طرف با تعهدات ایجاد شده در راستای ارتقائ جایگاه ورزش استان و جوانان قدمهای مثبتی برداریم.

وی با بیان اینکه مردم علاقه بسیار زیادی به فوتبال و ورزشکاران دارند، عنوان کرد: امیدواریم ورزشکاران بتوانند الگوی مناسبی برای جوانان و مردم جامعه باشند.

در ادامه محمد رجائیان، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیم نیز اضافه کرد: امیدوارم این پیوند مبارک و مؤثر میان حوزه پرنفوذ ورزش و فعالیت‌های بشردوستانه هلال احمر مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه فوتبال مخاطبان خاص خود را داراست خاطر نشان کرد: این پیوند مبارک و حضور مؤثر می‌تواند نماد و الگویی برای جوانان ورزشکار باشد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیم اراک افزود: امیدواریم این همکاری مشترک بتواند مسیر خوبی با مدیریت و تدبیر طی کند تا به عنوان حرکتی فاخر، نمادین و اثر گذار باشد.

به گفته وی عضویت داوطلبانه ورزشکاران در جمعیت هلال احمر در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی آنان است.

در پایان این مراسم بازیکنان و کادر فنی با پوشیدن لباس سرخ و سپید هلال احمر عکس یادگاری گرفتند و به عضویت افتخاری جمعیت هلال احمر در آمدند.

کد خبر 5641137

پست بعدی

 فرمانده کل سپاه: انسان سیستان و بلوچستانی، نشانه شرف و آزادگی است / امروز، کشور در معرض یک جنگ جهانی عظیم است

ی نوامبر 27 , 2022
تسنیم نوشت : سردار سلامی با بیان اینکه بسیجیان مانند صخره‌های سخت مقاوم و شکست‌ناپذیرند، گفت: هم شیعه و هم سنی و هم سیستانی و هم بلوچ نشانه امت واحده هستند و اینجا روح وحدت جاریست. سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در اجماع ۱۵ هزار ‌نفری بسیجیان سیستان و بلوچستان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000