آغاز جلسات مشترک برای ارائه خدمت در راهپیمایی اربعین ۱۴۰۲

آغاز جلسات مشترک برای ارائه خدمت در راهپیمایی اربعین ۱۴۰۲

رئیس جمعیت هلال احمر در سفر به کشور عراق با سرکنسول ایران در کربلا دیدار و پیرامون راهکارهای رفع چالش‌های مراسم اربعین در سال آینده گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند در دیدار با کریمی سرکنسول کربلا با اشاره به خدمات بهداشتی، درمانی و امدادی هلال‌احمر در مراسم اربعین حسینی گفت: با توجه به فصل برگزاری مراسم، جمعیت هلال‌احمر برنامه‌ریزی جدی برای احصاء مشکلات و بیماری‌های احتمالی و خدمت به زائران اربعین براساس پروتکل‌های مدون بهداشتی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: برنامه‌ریزی و تدوین پروتکل‌های بهداشتی ویژه اربعین با برگزاری جلسات دوجانبه با مسئولان عراقی و همچنین متخصصان و کارشناسان داخلی در حال انجام است.

کریمی نیز با تقدیر از عملکرد مثبت جمعیت هلال‌احمر ایران در راهپیمایی بزرگ اربعین ابراز امیدواری کرد که با بررسی‌های لازم و رفع چالش‌های موجود؛ مراسم اربعین در سال آینده هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.
گفتنی است در این دیدار رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر و رئیس حوزه ریاست جمعیت، دکتر کولیوند را همراهی کردند.

کد خبر 5645355

پست بعدی

علی ربیعی: چرا افراد "میانه" مورد حمله افراطیون داخل و خارج قرار می گیرند؟

ش دسامبر 3 , 2022
علی ربیعی در روزنامه اطلاعات نوشت:کامنت‌های اخبار در صفحات مجازی را که مرور می‌کردم، توجهم به نقدهای توهین‌آمیز و اظهارات پر از خشونت‌ از سوی طیف‌های مخالف سیاسی همدیگر، اعم از مدافع، ناراضی تغییرخواه تا برانداز جلب شد. به طور عجیبی به‌رغم تفاوتهای نظری زیاد و عمیق، دو سر افراطی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000