میزبانی قطر در جام جهانی «بزرگ‌ترین پیروزی در برابر غرب» است

اعتمادآنلاین|

مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق در سخنانی نسبت به میزبانی قطر به عنوان یک کشور عربی از جام جهانی ۲۰۲۲ واکنش نشان داد و این اتفاق را "بزرگ‌ترین پیروزی" در برابر غرب توصیف کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت شفق نیوز، مقتدی صدر با انتشار توییتی در این باره نوشت: اولین ثمره جام جهانی فوتبال در اولین نسخه عربی آن؛ از سرگیری روابط قطر و عربستان بود و امید است که جامی برای وحدت صف عربی و اسلامی و گسترش و توسعه صلح به ویژه در یمن، سوریه، لبنان و دیگر کشورهای عربی باشد.

وی تاکید کرد: این اتفاق به جهان ثابت می‌کند که عرب‌ها و مسلمانان قادر به مدیریت جام جهانی و برگزاری آن هستند و می‌توانند صلح و وحدت عربی-اسلامی و بین‌المللی را توسعه دهند.

رهبر جریان صدر در ادامه توییت خود نوشت: این بزرگ‌ترین پیروزی و موفقیت در برابر غرب است.

جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال عصر یکشنبه و در مراسمی با حضور مقامات بلند پایه کشورهای مختلف و در رأس آنها رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، عبدالفتاح سیسی، همتای مصری او و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی افتتاح شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ماجرای افتتاح ۲۰۰ سالن سینمایی به کجا رسید؟ /۲۳۰۰ سالن سینمایی کم داریم

د نوامبر 21 , 2022
سینما مهر شاهد تهران عصر روز یکشنبه ۲۹ آبان با حضور مسئولان سازمان سینمایی کشور، حوزه هنری، سازمان سینمایی سوره و شهردار منطقه نظام آباد و اکران ویژه انیمیشن «لوپتو» افتتاح شد. مراسم افتتاحیه سینما مهر شاهد تهران که توسط موسسه بهمن سبز سازمان سینمایی سوره به پردیس مجهز ۶ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000