توسعه کسب و کار در حوزه آرد عامل اصلی موفقیتم بود

باید بگویم در ابتدا چون سرمایه کمی داشتم برای شروع، کسب و کار اینترنتی خود را در حوزه آرد ایجاد کردم و بعد از کسب سود سرمایه ام افزایش یافت که با آن اقدام به ایجاد یک کارگاه تولید آرد کردم و با این توسعه کسب و کار قله های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کردم. لذا شما را با این حوزه سودآور آشنا می کنم.

آرد سفید

آرد سفید فواید زیادی برای بدن ما انسانها دارد که برخی از آنها بهبود عملکرد دستگاه گوارش به دلیل داشتن مقدار زیادی فیبر و کربوهیدرات، تامین انرژی مورد نیاز بدن به دلیل داشتن کالری، تقویت سیستم دفاعی بدن به علت وجود ویتامین ب و تامین آهن و فولات مورد نیاز بدن و بالا بردن سطح خون سازی است که منجر به درمان بیماری کم خونی می شود. از دیگر خواص آرد سفید می توان به ایجاد احساس سیری در انسان به علت وجود نشاسته در داخل آن اشاره کرد، به همین دلیل است که محصولات طبخ شده به وسیله آن در دسته بندی مهمترین مواد غذایی انسان جای می گیرند و بخش اعظمی از رژیم غذایی مردم دنیا را تشکیل می دهند و همین موضوع اهمیت بسیار زیاد آرد گندم را در دنیا اثبات می کند.

آرد سوخاری

بر خلاف آرد سوخاری که در تهیه آن از نان خورد استفاده نمی شود و فقط با ترکیب چند ادویه با آرد تهیه می شود، برای تهیه یک پودر سوخاری خوب، نیازمند به استفاده از قسمت های خمیری نان می باشیم که می بایست آن ها را خشک کرده و سپس آسیاب نماییم. همچنین برای خشک کردن می توانیم از روش های سنتی یعنی در مقابل آفتاب قرار دادن و یا در فر قرار دادن استفاده کنیم. زمانی که نان کاملا خشک و پوک شد آن را آسیاب کرده و کاملا خرد کنید سپس می توانید به آن ادویه های لازم را جهت طعم دار کردن اضافه نمایید و پس از  آن بسته بندی کنید. برای تهیه ی پودر سوخاری می بایست حتما از نان استفاده کرد و این کار با مواد دیگر از جمله خود آرد ممکن نمی باشد. کیفیت نان سوخاری شما فقط در نحوه ی خشک سازی و حرارت دادن به وجود می آید.

آرد سوخاری پانکو

آرد سوخاری پانکو یکی از بهترین برندهای آرد سوخاری می باشد که طرفداران زیادی دارد، این محصول معمولا در بسته بندی های کوچک در بازار عرضه می شود، که این موضوع برای بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان امری چالش برانگیز است. خرید این محصولات به صورت عمده باعث شده تا استفاده بی رویه از کارتن یا سلفون صنعتی به طور چشمگیری کاهش یابد، که همین امر سبب کاهش قیمت نهایی این محصول می شود.

پست بعدی

وکیل جعفر پناهی: اعاده دادرسی پرونده موکلم پذیرفته شده

د نوامبر 14 , 2022
ایسنا نوشت: وکیل مدافع جعفر پناهی -کارگردان سینما- از پذیرش اعاده دادرسی پرونده موکلش از سوی دیوان عالی کشور خبر داد. صالح نیکبخت، وکیل مدافع جعفر پناهی -کارگردان سینما- از پذیرش اعاده دادرسی پرونده موکلش از سوی دیوان عالی کشور خبر داد. بخش هایی از گفت و گوی نیکبخت را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000