افزایش کیفیت زندگی با کسب و کار ثروت ساز

هر موقع که درآمد بیشتر شود زندگی ما بصورت بهتری در جریان می افتد و من توانستم با بازاریابی محصولات کشاورزی مانند زیره سبز به درآمد خوبی دست پیدا کنم و ثروت ساز شوم.

زیره سبز صادراتی

زیره سبز ایرانی در مقابل زیره سبز هندی باکیفیت تر و ماندگارتر است اما زیره سبز صادراتی جزو محصولاتی است که با تعداد بالایی تولید و عرضه می شود در صورتی که درمقابل زیره ایرانی با گذشت زمان رنگ سبز ان تغییر می کند.

زیره مرغوب کرمان در مقابل این زیره از عطر بوی بهتری برخوردار است اما این نکته را باید در نظر گرفت که این نوع زیره در تجارت جهانی رونق بالایی را به خود اختصاص داده است.

زیره ها دارای روغن زرین تانن و اسانس هستند که اسانس آن از طریق تقطیر آن با بخار آب بوجود خواهد آمد.

زیره سبز کوهی

طبق تحقیقات زیره سبز کوهی جزء گیاهان غیر سمی می باشد و مصرف آن کاملا بدون هیچ ضرری می باشد اما لازم به ذکر است میزان مصرف روزانه ی آن حدود 200 الی 500 میلی گرم می باشد

همچنین این محصول می تواند برای بدن ما فواید بسیار زیادی داشته باشد و پزشکان طب سنتی و مدرن پیشنهاد کرده اند تا حداقل دو مرتبه در هفته زیره استفاده شود تا خواص آن به بدن برسد و اگر از آن دسته افراد هستید.

خواب راحت در زمان کاهش وزن بسیار اهمیت دارد کسانی که از پودر زیره برای لاغری استفاده می کنند اغلب خواب راحت دارند زیرا پودر زیره خواص آرام بخشی نیز دارد و باعث خواب مطلوب می شود. از گذشته افراد زیادی بوده اند که به مصرف پودر زیره برای لاغری تاکید کرده اند.

زیره سبز مشهد

زیره سبز مشهد به هر غذایی گرمی می افزاید و طعمی خاکی و فلفلی دارد، من خوانده ام که دانه های زیره از کشورهای مختلف دارای مشخصات طعم متفاوتی هستند.

هنگامی که برای اولین بار زیره را می‌چشید، طعمی تلخ، قوی، خوش طعم و تلخ اما با طعمی خاکی و آجیلی را احساس می کنید. تامین کنندگان هندی بر بازار خرید زیره سبز در انگلستان بیشترین تسلط را دارند، زیرا انگلستان بزرگترین مهاجران هندی در اروپا را دارد. در انگلستان، بیشتر دانه های زیره در بسته بندی ادویه کاری استفاده می شود.

بازار ادویه کاری در بریتانیا بزرگترین بازار کاری در اروپا محسوب می شود از لحاظ تاریخی، بازار غذاهای کاری در انگلستان توسط مهاجران هندی و پاکستانی تاسیس شد.

 

پست بعدی

نشانه کسب و کاری که توانست مرا پولدار کند

ش نوامبر 12 , 2022
همه افراد با انتخابی که انجام می دهند می توانند پولدار شوند و من کسب وکاری را برای خودم انتخاب کردم تا بتوانم با عرضه آن در بازار افراد حاضر باشند برای آن پول پرداخت کنند و زیره سبز یکی از محصولاتی بود که در کشور توانستم با آن ثروت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000