خرید انجیر خشک کرمانشاهی

در اعصار گذشته و باستانی انجیر خشک تازه بسیار مورد استفاده قرار می گرفته و کشت درخت انجیر در آب و هوای معتدل و بیشتر در مناطق مدیترانه ای صورت می گرفته است، در هر صورت در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری نیز جایگاه بالایی دارد.

انجیر متعلق به خانواده Moraceae از نظر گیاه شناسی می باشد، انجیر در جهان بیش از هزار گونه را شامل می شود.

ابعاد درخت انجیر به ارتفاع سه تا دوازده متر می رسد، ابعاد تنه درخت انجیر حدود بیست و پنج سانتی متر است و دارای شاخ و برگ های متعدد گسترده می باشد، اندازه برگ های آن معمولا به اندازه کف دست انسان است، ریشه های درخت انجیر می تواند تا عمق شش متری زمین نیز نفوذ کند.

انجیر از نظر فنی یک سینکونیوم است، یعنی یک ظرف گوشتی و توخالی با یک دهانه کوچک در راس که تا حدی توسط فلس های کوچک بسته شده است و رنگ آن سبز مایل به زرد تا قهوه ای تیره، شکلاتی و بنفش تیره دیده می شود  برای مشاهده انواع انجیر خشک کرمانشاهی و همچنین ارتباط با تولید کنندگان این محصول می توانید به سایت مجموعه آراد برندینگ مراجعه نمایید.

انجیر معمولی دارای گل های ماده است و نیاز به گرده افشانی ندارد و در انواع دیگر که دارای گل های نر و ماده هستند یک نوع زنبور کوچک کار گرده افشانی را انجام می دهد.

انجیر خشک کرمانشاهی

امروزه هر کس مصرف خشکبار را به دلیل پی بردن به خواص فواید سرشاری که دارد در برنامه غذایی خود جای داده و اغلب، خود مردم به تهیه خشکبار می پردازند، طرز تهیه انجیر سنتی خشک کرمانشاهی از دانستنی ترین کارهایی است که افرادی که به دنبال تولید خشکبارهای ارگانیک هستند، نسبت به آن علاقه نشان می دهند.

برای تهیه انجیر خشک کرمانشاهی این خوراکی و خشکبار خوشمزه ابتدا باید مقداری انجیر تازه داشته باشیم، توجه داشته باشید که به هنگام خشک شدن محصول، حجم و وزن آن، به مقدار زیادی کم می شود، پس در تهیه انجیر برای مواد اولیه کوتاهی، نکنید.

پس از شست و شوی انجیرها با آبی که بهتر است خنک باشد، باید انجیرهای شسته شده را روی بر روی پارچه ای پهن کنیم تا کاملا آب آن گرفته شود، پیشنهاد می شود، پارچه ای بززگ انتخاب کنید، تا انجیر آردی را بر روی نیمی از آن پهن کرده و نیم دیگری از پارچه نخی را روی انجیرها بیندازید.

پس از شستن انجیرها، آنها را به دو نیم کرده و با فاصله از یکدیگر بر روی یک صفحه توری مشبک قرار داده و یک پارچه توری هم روی آنها می کشیم در مرحله ی بعد باید انجیرها را در معرض نور خورشید قرار دهیم و اجازه دهیم تا کاملا خشک شود، توجه داشته باشید، انجیر ها دو تا سه روز باید در این حالت بمانند و کاملا از هر دو طرف خشک شوند.

خرید انجیر خشک

امروزه میوه های خشک بسیار پرطرفدار هستند چرا که این میوه ها بسیار خوش طعم و پرخاصیت است از جمله می‌ توان به انجیر خشک استهبان اشاره کنیم که جزو بهترین نوع این محصول است و می خواهیم قیمت انجیر خشک صادراتی با معرفی کشورهای مقصد را برایتان بیان ‌کنیم تا بتوانید این انجیر را بیشتر بشناسید و اینکه صادرات این محصول به کدام کشورها صورت می ‌گیرد را برایتان بیان ‌کنیم تا بیشتر با این کشورها آشنا شوید.

معمولاً بهترین نوع انجیرهای خشک درجه یک استهبان برای صادرات به کشورهای اروپایی، آمریکایی و کشورهای حوزه خلیج فارس ارسال می گردد و بیشترین خرید انجیر خشک برای کشورهای حوزه خلیج فارس است که بیشتر خواهان خرید انجیر هستند چرا که کیفیت آن بی نظیر است، پس با ما باشید تا هر آنچه که درباره این محصول می دانیم در اختیار قرار بدهیم.

انجیر از گذشته تا امروز به جز میوه های بسیار محبوب بوده است که طرفداران زیادی داشته و در طب سنتی مصرف آن بسیار توصیه شده است و از گذشته تا به حال مصرف آن در ایران زیاد بوده و به خاطر همین در باغات مختلف ایران درخت انجیر تولید می گردد که بهترین نوع آن هم انجیر استهبان است که درجه یک و مرغوب است و تنوع آن هم بی شمار می باشد و به خاطر همین سالانه بخش عمده تولید انجیر درجه یک برای صادرات به خارج از کشور ارسال می گردد.

 این انجیرها کاملاً یکدست و یک اندازه و بافت بسیار نرم و شیرینی دارد و درشت و یک دسته است و کاملاً طبیعی و ارگانیک آن را تولید کرده اند و ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و در درمان بسیاری از بیماریها هم تاثیرگذار می‌ باشد و به خاطر همین است که بسیاری از کشورها خواهان خرید انجیر مرغوب ایرانی هستند و صادرات این محصول بسیار رونق دارد و در بسته بندیهای مختلف و کاملا استاندارد و ایمنی آن را برای صادرات عرضه می ‌کنند و تجارت بسیار پر سود و منفعت برای تاجران ایرانی است.

پست بعدی

نقش متفاوت الناز حبیبی در سریال روزی روزگاری مریخ

چ اکتبر 12 , 2022
الناز حبیبی بازیگر سریال‌های کمدی در روزی روزگاری مریخ با نقش متفاوتی ظاهر شده است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000