سکه و دلار چند؟

اعتمادآنلاین|

هر دلار آمریکا امروز در صرافی بانکی به قیمت ۲۹ هزار و ۶۴تومان به فروش می‌رسد و هر یورو نیز به قیمت ۲۹ هزار و ۶۴تومان معامله می‌شود. هر دلار در بازار آزاد نیز 35 هزار تومان به فروش می رسد.

به گزارش خبرآنلاین، در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار به یک میلیون و ۴۵۱هزار تومان است. هر گرم طلای ٢۴ عیار یک میلیون و ۹۳۵هزار تومان، هر مثقال طلا ۶ میلیون و ۲۹۳هزار تومان و هر انس طلا نیز ۱.۷۰۸.۶۱ دلار قیمت دارد.

قیمت سکه امامی در بازار آزاد به ۱۵میلیون و ۹۵۳هزار تومان رسیده است. سکه تمام بهار آزادی ۱۴میلیون و ۹۸۶هزار تومان، نیم سکه ۸ میلیون و ۸۳۰هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۸۲۰هزار تومان، سکه گرمی نیز ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد. قیمت سکه در قیاس با روزهای گذشته کاهشی در حدود سیصد هزار تومان را نشان می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

«لوپتو» در باغ کتاب رایگان اکران می‌شود

پ نوامبر 10 , 2022
ایسنا نوشت: انیمیشن «لوپتو» به کارگردانی عباس عسکری بصورت رایگان در باغ کتاب تهران برای شرکت‌کنندگان نمایش داده می‌شود. جشنواره «ایران آینده» از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با برنامه‌های متنوعی در راستای علایق نوجوانان اجرا می‌شود و گروه سنی ۹ تا ۱۸ سال، مخاطبان اصلی جشنواره هستند. یکی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000