با شرکای اسرائیلی درباره برجام اختلافات تاکتیکی داریم/عمان نقش مهمی در مذاکرات بازگشت به پایبندی به برجام ایفا کرده

اعتمادآنلاین|

ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا عصر پنجشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی درباره ارسال پیام یائیر لاپید نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی به کاخ سفید گفت: شکی نیست که ما با شرکای اسرائیلی خود در مورد برجام اختلافات تاکتیکی داریم. اما در مورد هدف کلی برجام، با یکدیگر همسو و هم نظر هستیم و معتقدیم که ایران هیچگاه نباید به سلاح هسته ای دست یابد.

به گزارش ایرنا، این مقام وزارت خارجه آمریکا در تداوم ادعاهای آمریکا ادامه داد: دیپلماسی پیرامون بازگشت متقابل به پایبندی به برجام موثرترین وسیله برای دستیابی به این هدف است.

وی مدعی شد اگر بتوانیم به پایبندی مشترک به برجام بازگردیم، ایران نخواهد توانست به سلاح هسته ای دست یابد.

وی همچنین اضافه کرد: بررسی ما در مورد نظرات ایران درباره پیشنهاد اتحادیه اروپا همچنان ادامه دارد و پاسخ خود را به صورت مستقیم و خصوصی به اتحادیه اروپا اعلام خواهیم کرد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره تماس های کشور عمان با مقامات ایران و آمریکا نیز گفت که عمان نقش مهمی در مذاکرات بازگشت به پایبندی به برجام ایفا کرده است.

این مقام وزارت خارجه آمریکا از نقش عمان در تسهیل مذاکرات و نیز موضوع زندانیان دو تابعیتی قدردانی کرد .

پست بعدی

نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیای اوکراین بار دیگر مورد حمله قرار گرفت

ج آگوست 19 , 2022
اعتمادآنلاین| ولادیمیر روگوف، یکی از اعضای شورای منطقه‌ای زاپوریژیا، گفت که نیروهای اوکراین در ساعات پایانی روز پنجشنبه، با استفاده از توپخانه سنگین، اقدام به گلوله باران شهر انرگودار، واقع در نزدیکی نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا کردند. به گزارش ایرنا از اسپوتنیک وی گفت: شبه نظامیان زلنسکی از ساعت ۲۲:۵۰ پنجشنبه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000