امام جمعه رشت: دشمنان دنبال دلار ۵۰ هزار تومانی بودند، دولت نگذاشت

اعتمادآنلاین|

رسول فلاحتی، امام جمعه رشت با بیان این که «دشمنان می خواستند دلار را تا ۵۰ هزار تومان بالا ببرند، اما دولت بازار را مدیریت کرد»، گفت:دشمنان می خواستند قیمت دلار را تا ۵۰ هزار تومان بالا ببرند و برنامه های اقتصادی دولت را مختل کنند، اما دولت ارز ترجیحی را حذف و بازار را مدیریت کرد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بزرگنمایی مشکلات ایران و حمایت از حرکت های ضد انقلابی در واقع تلاش دشمنان برای سرپوش گذاشتن بر ضعف ها و مشکلات سیاسی خودشان است و می خواهند شکست سیطره جهانی خود و اخراج خفیفانه شان از منطقه خاورمیانه را با انتقام گرفتن از جمهوری اسلامی جبران کنند، زیرا بسیار خشمگین و عصبانی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 9

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 9 رای مخالف

پست بعدی

عرضه خودروهای بهمن موتور در طرح حمایت از خانواده و جایگزینی خودروهای فرسوده

ج نوامبر 4 , 2022
اعتمادآنلاین| سومین مرحله قرعه‌کشی طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و اولین مرحله از طرح «جایگزینی خودروهای فرسوده» با حضور نهادهای نظارتی برگزار گردید. در هریک از این طرح‌ها، خودرو تنها به کسانی که شرایط مندرج در بخشنامه‌های فروش را داشته باشند، تعلق می‌گیرد. امید خریداران واقعی افزایش یافت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000