حباب قیمت سکه چقدر است؟

اعتمادآنلاین|

​محمد کشتی آرای درباره حباب امروز سکه، گفت: حباب سکه از اختلاف قیمت واقعی و بهای عرضه آن ایجاد می‌شود، بنابراین در روزهای اخیر به دلیل تقاضای موجود در بازار و محدودیت عرضه حباب انواع سکه در بازار بیش از یک میلیون است؛ سکه تمام امروز یک میلیون و 200 هزار تومان حباب دارد.

به گزارش خانه ملت، وی با بیان اینکه تنها مرجع واگذاری سکه در کشور بانک مرکزی است و این نهاد فعلا برنامه‌ای برای واگذاری سکه ندارد، درباره نرخ اُنس جهانی، افزود: نرخ اُنس جهانی 1862 دلار است که نسبت به روز گذشته 5 دلار افزایش داشته است.

کشتی‌آرای درباره پیش‌بینی نرخ اُنس در روزهای آینده، توضیح داد: با توجه به اینکه متغیرها در این زمینه زیاد است حتی نمی‌توان برای ساعات آینده نیز پیش بینی انجام داد.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره نوسانات قیمت طلا نیز، گفت: دو عامل نرخ ارز و انس جهانی قیمت طلا را تعیین می‌کند و با توجه به اینکه نرخ ارز و انس جهانی در روزهای اخیر نوسان داشته قیمت طلا نیز تغییر کرده است.

پست بعدی

پُک‌های سیگار والدین چند فرزند را در سال می‌کشد؟

د مه 30 , 2022
اعتمادآنلاین| ​سید مرتضی خاتمی در مورد رشد مصرف دخانیات و اثرات مخرب آن در کشور گفت: سالانه حدود ۷۰ هزار نفر در کشور به علت بیماری‌های ناشی از استعمال دخانیات فوت می‌کنند که ۱۰٪ آنها سیگاری نیستند بلکه به علت اینکه در معرض دود سیگار دیگران هستند، قربانی می شوند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000