کاملا متعهد به تامین حقوق ملت ایران هستیم

اعتمادآنلاین|

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (پنجشنبه) ۱۲ آبان ماه در یک رشته توئیت به گفت‌وگوی تلفنی دیروزش با «جوزپ» بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اشاره کرد و نوشت:

به گزارش فارس، در مکالمه سازنده با جوزپ بورل، پیام‌های تبادل شده در مورد مذاکرات وین را بررسی کرده و مجددا بر آمادگی ایران برای جمع بندی مذاکرات در اسرع وقت تأکید کردم‌.

*آمریکا می‌بایست سیاست یک بام و دو هوا را متوقف کرده و اراده واقعی نشان دهد.

*کاملا متعهد به تامین حقوق ملت ایران هستیم.

*همچنین مجددا موضع کاملا روشن خودمان در مورد جنگ اوکراین را بیان کردم: جنگ راه‌حل نیست. در عین حال اتهامات بی‌اساس و ساختگی هستند.

*با اشاره به مواضع EU3 (سه کشور اروپایی) و آمریکا در خصوص حقوق بشر در ایران، قویا هرگونه دخالت خارجی در امور داخلی ایران را رد کردم‌.

وی ایران را لنگرگاه ثبات در منطقه خواند.

2

آیا این خبر مفید بود؟ 2 3

نتیجه بر اساس 2 رای موافق و 3 رای مخالف

پست بعدی

راهکار روزنامه هم‌میهن برای «حذف اسرائیل از صفحه روزگار»؛ اصلاحات در داخل و تعامل با جهان

پ نوامبر 3 , 2022
اعتمادآنلاین| روزنامه هم‌میهن با اشاره به پیروزی حزب نتانیاهو در انتخابات پارلمان اسرائیل، نوشته اگر ایران دست به اصلاحات بزند و از سوی دیگر راه مذاکره با دیگر کشورها را باز کند، می‌تواند اسرائیل را یک بار برای همیشه صفحه روزگار محو کند! هم میهن در این یادداشت به قلم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000