راهکار روزنامه هم‌میهن برای «حذف اسرائیل از صفحه روزگار»؛ اصلاحات در داخل و تعامل با جهان

اعتمادآنلاین|

روزنامه هم‌میهن با اشاره به پیروزی حزب نتانیاهو در انتخابات پارلمان اسرائیل، نوشته اگر ایران دست به اصلاحات بزند و از سوی دیگر راه مذاکره با دیگر کشورها را باز کند، می‌تواند اسرائیل را یک بار برای همیشه صفحه روزگار محو کند!

هم میهن در این یادداشت به قلم احمد زیدآبادی تاکید کرده است: نتانیاهو برای بی‌اثر کردن فشارها، چشم به ایجاد بحران در ایران دارد، اما اگر ایران از یک‌سو با ایجاد اصلاحات بنیادی زمینۀ همگرایی فراگیر ملی را در داخل کشور فراهم آورد و از سوی دیگر، برای ایجاد نظمی متوازن و کارآمد و منطبق با منافع کشور، راه مذاکره با کشورهای منطقه و همۀ قطب‌های قدرت در جهان را بگشاید، بدون تردید نتانیاهو نه‌فقط در ایجاد بحران در ایران و بلعیدن کرانۀ باختری و بیت‌المقدس شرقی ناکام خواهد ماند، بلکه خود و متحدان فاشیست‌اش به صورت هدف مشروعی برای اعمال فشارهای داخلی و خارجی درخواهند آمد و یک بار برای همیشه از صحنۀ سیاست اسرائیل حذف خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 20 7

نتیجه بر اساس 20 رای موافق و 7 رای مخالف

پست بعدی

انتقاد رسول خادم از رئیسی: اصلاً کجایید؟ / این روزها هم میگذرد، کاش ...

پ نوامبر 3 , 2022
فراز به نقل از صفحه اینستاگرام رسول خادم، پسشکسوت و قهرمان پیشین کشتی جهان نوشت : به همین سادگی خودتان و دولت تان را راحت کرده اید و همه چیز اعتراضات مردمی را سپرده اید بدست حوزه امنیتی و خلاص! آقای رئیس جمهور! چند روزی است که گویا نیستیدا در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000