بررسی موضوعات ایران در نشست امروز وزرای خارجه گروه ۷

اعتمادآنلاین|

​وزرای امور خارجه گروه «G۷» امروز در آلمان گرد هم می آیند تا نشستی را با موضوع مختلف از جمله موضوع ایران برگزار کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، وزرای امور خارجه کشورهای گروه G۷، متشکل از آمریکا، کانادا، انگلیس، آلمان، فرانسه، ژاپن و ایتالیا، امروز در آلمان نشستی خواهند داشت تا درباره چگونگی یک‌پارچه‌سازی سیاست‌ها و اتحاد در مواجهه‌ با حملات شدت گرفته روسیه علیه اوکراین، ابراز وجود رو به افزایش چین و ناآرامی های اخیر در ایران گفت‌وگو کنند.

یک مقام ارشد وزارت امور خارجه آمریکا درباره برگزاری این نشست گفت: نشست وزرای امور خارجه G۷ برای ما در برهه مهمی برگزار می‌شود.

او افزود: این گروه یک سازوکار هماهنگی مهم برای رویکردهای سیاسی درباره مهم‌ترین و ضروری‌ترین مسائل بوده است.

در این نشست دو روزه، دیپلمات‌های این گروه جلساتی درباره اوکراین، چین، منطقه هندو-پاسیفیک، ایران، آفریقا و دیگر موضوعات خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

یک روایت تاریخی از۱۳ آبان

پ نوامبر 3 , 2022
مجموعه ۶ قسمتی و گفت‌وگو محور «گنج» به‌ مناسبت ایام ۱۳ آبان از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجموعه«گنج» با دست‌مایه قراردادن تسخیر لانه جاسوسی، مفهوم استکبارستیزی را بازخوانی می‌کند؛ آن هم از زبان تمام کسانی که به ‌نوعی در مقابله با استکبار قرار گرفته‌اند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000