امیدواری راموس به حضور در جام جهانی قطر

اعتمادآنلاین|

فهرست اولیه تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی اعلام شده است که نام سرخیو راموس نیز در این فهرست دیده می‌شود و باید دید در نهایت لوئیس انریکه تصمیم به بردن سرخیو راموس به جام جهانی خواهد گرفت یا خیر.

به گزارش ایسنا، سرخیو راموس درباره حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: همه می‌دانند که دفاع از پیراهن تیم ملی چقدر مهم است. احساس خوبی دارم و آماده حضور در تیم ملی هستم. البته این به من بستگی ندارد بلکه به لوئیس انریکه بستگی دارد. آرزوی من بازگشت به تیم ملی اسپانیا و بازی در جام جهانی است. امیدوارم بتوانم در جام جهانی ۲۰۲۲ باشم.

قرارداد فعلی این بازیکن ۳۶ ساله با باشگاه پاریسی تا تابستان ۲۰۲۳ اعتبار دارد. او درباره حضور در پاریس برای فصل بعد گفت: من فقط به بازی و انجام بهترین کار ممکن برای پاری سن ژرمن فکر می‌کنم و نه چیز دیگری. باید ببینیم در پایان فصل چه اتفاقی می‌افتد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

تغییرات اقلیمی دیگر بحثی لوکس، لاکچری و روی کاغذ نیست

چ نوامبر 2 , 2022
مدیرکل قوانین و مقررات بین‌الملل جمعیت هلال احمر گفت: تغییرات اقلیمی استراتژی جمعیت هلال احمر ایران در پاسخگویی به سوانح را حول محور خود تغییر داده است. به گزارش خبرگزاری مهر، ۴ روز مانده به آغاز کنفرانس جهانی تغییرات اقلیمی، نمایندگان جمعیت هلال احمر ایران آماده اعزام به شرم الشیخ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000