در آستانه سفر بایدن به اسرائیل، فلسطین اشغالی به دژ نظامی تبدیل شد

اعتمادآنلاین|

در آستانه سفر رئیس‌جمهور ایالات متحده به فلسطین اشغالی بسیاری از مناطق اسرائیل به پادگان نظامی تبدیل شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه یسرائیل هیوم در خبری در این رابطه اعلام کرد، بر اساس هماهنگی صورت گرفته تیم مشترکی از وزارت خارجه و دفتر نخست‌وزیر اسرائیل با همراهی شین بت (سرویس امنیت عمومی اسرائیل) و پلیس در هر منطقه‌ای که قرار است بایدن از آن بازدید داشته باشد مستقر می‌شوند.

به نوشته این رسانه عبری‌زبان، علاوه بر هزاران نیروی امنیتی اسرائیل، صدها محافظ و مامور امنیتی به همراه ۶ بالگرد و ۸۰ خودرو زره‌پوش به فلسطین اشغالی منتقل شده‌اند و با وجود آنکه سفر بایدن قرار است بعدازظهر روز چهارشنبه آینده انجام شود، عملیات بزرگ لجستیکی این سفر مدتهاست آغاز شده است.

در بخش دیگری از گزارش یسرائیل هیوم آمده است، بیش از ۵۰۰ کارمند و مامور سرویس مخفی و مسئولان حفاظت رئیس‌جمهور آمریکا او را در این سفر همراهی خواهند کرد.

چند روز پیش چند فروند هواپیمای ترابری پهن‌پیکر از نوع C-17 Globemaster در فرودگاه بن‌گوریون به زمین نشستند تا لوازم و ادوات متعدد و زیاد اطرافیان بایدن را به آنجا برسانند.

از میان وسایل رسیده ۸۰ خودرو زره‌پوش شده از جمله خودروی لیموزین رئیس‌جمهور آمریکا به چشم می‌خورد.

همچنین تعدادی از خودروهای کادیلاک زرهی هم به اسرائیل رسیدند. این خودروها تولید شرکت جنرال موتورز بوده و اختصاصاً بر اساس ویژگی‌های مورد درخواست خدمات سری ایالات متحده برای رئیس‌جمهور آمریکا تولیده شده‌اند و جزو خط تولید این شرکت نیستند.

اطلاعاتی رسمی در رابطه با وزن دقیق و ویژگی‌های این خودروها منتشر نشده، اما وزن هر یک از آنها حدود هشت تُن تخمین زده می‌شود که حدود هشت برابر خودروهای مشابه و معمولی در این حجم است.

قرار است در زمان‌های نقل و انتقال بایدن در خیابان‌های فلسطین اشغالی ۶ فروند بالگرد از نوع بلک‌هاوک از هوا، مسیر و جاده‌های اطراف را زیر نظر داشته باشند تا در صورت نیاز به زمین نشسته و رئیس‌جمهور را از محل تخلیه کنند.

هتل ملک داود در قدس مدتی است که به طور کامل تخلیه شده است، در حالی که روزنامه‌نگاران در هتل‌های دیگری اسکان داده خواهند شد.

پست بعدی

چگونگی شکل‌گرفتن یک کاراکتر محبوب انیمیشنی

ج جولای 8 , 2022
«فراتر از بی‌نهایت: باز و سفر به سوی لایتیر» به چگونگی شکل گرفتن یک کاراکتر محبوب انیمیشنی می‌پردازد؛ آن هم همزمان با انتشار نسخه جدید این انیمیشن سینمایی که محصول مشترک پیکسار و دیزنی در سال ۲۰۲۲ است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000