مقابله خشونت آمیز پلیس فرانسه با تظاهر کنندگان را محکوم می کنیم

اعتمادآنلاین|

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نسبت به حوادث اخیر کشور فرانسه و اعتراضات مردمی در این کشور واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، وی گفت:

*ما تظاهرات مردمی و اعتصابات وسیع در فرانسه را که مبتنی بر مطالبات مسالمت آمیز شهروندان این کشور است، بدقت دنبال می کنیم.

*توسل به اجبار و خشونت برای باز گرداندن اعتصاب کنندگان به کار بدون توجه به خواسته های آنان و مقابله خشونت آمیز پلیس فرانسه با تظاهر کنندگان را محکوم می کنیم.

*دورویی مقامات فرانسوی تأسف بار است. آنها از یکسو بر ارتکاب اقدامات قهری و خشونت بار که پیشتر نیز در مقابله با تظاهرات جلیقه زردها و خشونت پلیس این کشور در درگیری های نژادی سابقه داشته، اصرار می ورزند و از سوی دیگر ریاکارانه به موعظه و فضاسازی علیه سایر کشورها می پردازند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 2

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 2 رای مخالف

پست بعدی

 آیت‌الله نوری همدانی: مشکلات اقتصادی از مهم ترین عوامل پایین بودن فرزندآوری است

پ اکتبر 20 , 2022
آیت الله نوری همدانی در دیدار وزیر بهداشت گفت: مشکلات اقتصادی مهم ترین عوامل پایین بودن زاد و ولد در کشور است. برای رفع این مشکل باید توجه کرد که اسلام به دنبال اجرای سه چیز در جامعه است: نخست امنیت و اجرای عدالت در جامعه، دوم ریشه کن نمودن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000