کی‌روش به دنبال یک حریف تدارکاتی

اعتمادآنلاین|

کارلوس کی‌روش اصرار فراوانی دارد تا تیم ملی چند روز قبل از آغاز رقابت‌های خود در جام جهانی به مصاف یک حریف تدارکاتی برود و به همین خاطر فدراسیون فوتبال الان بالغ بر دو هفته است که به طور جدی دنبال حریفی برای ایران می‌گردد. مسابقه‌ای که یا در جزیره کیش برگزار خواهد شد یا در داخل خود قطر انجام می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، در این میان خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که علاوه بر پیگیری فدراسیون خود کارلوس کی‌روش هم دست به کار شده و طی روزهای گذشته با استفاده از تماس‌ها و ارتباطات خود به‌دنبال حریف برای شاگردانش می‌گردد چون می‌خواهد قبل از بازی روز ۳۰ آبان برابر انگلیس حتماً یک دیدار دوستانه داشته باشد و میزان هماهنگی شاگردانش را افزایش بدهد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

قانون ایران اعتراض مسالمت‌آمیز را حق مردم می‌داند

چ اکتبر 12 , 2022
اعتمادآنلاین| در گفت‌وگوی تلفنی حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و کاترین کولونا، وزیر امور خارجه فرانسه، در خصوص آخرین تحولات مناسبات دو جانبه و مذاکرات لغو تحریم‌ها تبادل نظر به عمل آمد. به گزارش ایسنا، امیر عبداللهیان در بخشی از این گفت‌وگو ضمن انتقاد شدید از اظهارات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000