چرا رئیسی در جلسه استیضاح فاطمی امین حضور ندارد؟

اعتمادآنلاین|

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی استقبال و دیدار با نخست وزیر ارمنستان را دلیل عدم حضور رئیس جمهور در جلسه استیضاح وزیر صمت بیان کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی استیضاح فاطمی امین، گفت: لازم است این نکته را جهت اطلاع نمایندگان عزیز عرض کنم که جناب آقای رئیس جمهور هم به صورت شفاهی و هم کتبی نامه ای نوشته اند و ضمن تشکر از نمایندگان، اعلام کردند قصد شرکت در جلسه امروز صحن علنی را داشتند، اما از آنجا که موضوع سفر دوجانبه نخست وزیر ارمنستان پیش آمد و رئیس جمهور باید از ایشان استقبال کرده و جلسه ای برگزار می کردند، امکان حضور در نشست امروز مجلس شورای اسلامی را نداشتند، بنابراین به دوستان خداقوت گفته و عذرخواهی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

داستان حضور نکونام در تیم ملی تمام شده است

س نوامبر 1 , 2022
اعتمادآنلاین| حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در واکنش به احتمال حضور جواد نکونام در تیم ملی با پیشنهاد کارلوس کی روش و جدایی از فولاد گفت: همه می‌دانند کی روش خواهان نکونام بود. اولین کسی بودم که با نکونام جلسه گذاشتم و پرسیدم آیا برنامه‌ای برای پیوستن به تیم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000