برای زورگیر بزرگراه نیایش تقاضای اشد مجازات شده

اعتمادآنلاین|

مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری هفتگی درمورد پرونده زورگیر بزرگراه نیایش گفت: جرائم خشن من جمله سرقت با استفاده از سلاح گرم و سرد، خط قرمز ما است و گذشت نخواهیم کرد. قوه قضائیه در خصوص کشف جرم با کسانی که مرتکب این جرائم شدند با قاطعیت برخورد خواهد کرد. اخیرا حکم اعدام برای یکی از این افراد صادر شده است.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه افزود: نام این فرد حبیب الهی است و قرار جلب دادرسی او صادر و به دادگاه انقلاب اسلامی رفته است، به تبع پرونده ایشان با سرعت، دقت و صحت مورد بررسی قرار خواهد گرفت، بر اساس بخشی از کیفر خواست این فرد محاربه برای بردن اموال مردم و ایجاد ناامنی در محیط است. تقاضای اشد مجازات برای ایشان شده است.

پست بعدی

نقاط قوت و ضعف دولت از نگاه ۱۹ نماینده مجلس + تصویر

س آگوست 30 , 2022
ایسنا نوشت:یک سال از روی کار آمدن دولت سیزدهم می‌گذرد و در این مدت مشکلاتی و دستاوردهایی به چشم خورده است. به مناسبت هفته دولت، از ۱۹ نماینده مجلس شورای اسلامی پرسیده شد که نقاط قوت و ضعف دولت را چه می‌دانند. در این اینفوگرافیک چکیده آرا و نظرات این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000