واتس اپ و اینستاگرام فیلتر می مانند / فیلترینگ به دستور شورای عالی امنیت ملی انجام شد

اعتمادآنلاین|

حدود یک ماه از فیلتر شدن اینستاگرام و واتساپ می گذرد. بعد از استارت خوردن اعتراضات مردمی در ایران به دلیل درگذشت مهسا امینی این فیلترینگ هم استارت خورد و تا به امروز ادامه دارد.

​به گزارش فارس، سردار غلامرضا جلالی، فرمانده پدافند غیرعامل در پاسخ به این سؤال که چه زمانی محدودیت واتساپ و اینستاگرام رفع می شود، گفت: این دو پلتفرم با مصوبه شورایعالی امنیت ملی مسدود شدند و دلیل این کار هم همکاری این دو شبکه اجتماعى با دشمن در حوزه بی نظمی و به هم زدن امنیت کشور است.

وی افزود: تا زمانی که این دو پلتفرم تعهدات لازم را به کشور ما ندهند که تابع قوانین جمهوری اسلامی باشند و در چارچوب این قوانین فعالیت نکنند، این مصوبه قابل تداوم خواهد بود.

او گفت با توجه به اینکه شکلدهی و ساختاردهی افکار عمومی مردم بر این دست از زیرساخت ها مبتنی است، گفت: چون این دو پلتفرم، هیچ تعهدی را مبتنی بر قوانین ما انجام نمی دهند و همین پلتفرم در اروپا قانونمند هستند و تعهد می دهند، فکر می کنند کشور ما آزاد است و هر فعالیتی که بخواهند می توانند انجام دهند. بنابراین با توجه به اثر این پلتفرم ها، نگاه کلی ما این است که به محصولات داخلی خودمان توجه کنیم و اجازه ندهیم که این پلتفرم های خارجی مدیریت افکار عمومی ما را داشته باشند، امنیت ما را به هم بزنند، مردم را در مقابل هم قرار دهند و اغتشاشات در کشور راه بیندازند، که این موضوع از نظر دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی این موضوع برای کشور محرز شده است.

وی در پایان افزود: بنابراین نگاه ما این است ظرفیت افکار عمومی را در بستری داخلی کاملا تنظیم کنیم و خدمات کاملا دقیق و به موقع و با کیفیت مناسب در اختیار مردم قرار دهیم. در این مدت هم ظرفیت های شبکه های اجتماعی ما رشد بسیار خوبی داشه و انشاءالله با یک تقویت زیرساخت می توان خدمات بهتر و مناسبی ارائه داد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 3

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 3 رای مخالف

پست بعدی

حمله روزنامه موتلفه اسلامی به اصلاح‌طلبان؛ بوی کباب به مشام‌شان خورده بود

د اکتبر 31 , 2022
اعتمادآنلاین| محمدکاظم انبارلویی، مدیرمسئول روزنامه رسالت در سرمقاله این روزنامه به اصلاح‌طلبان حمله کرد و نوشت آنان با مرگ مهسا امینی، بوی کباب به مشامشان رسیده بود! در یادداشت روزنامه وابسته به ارگان حزب موتله اسلامی آمده است: جماعتی از اصلاح‌طلبان که با مرگ مهسا امینی، بوی کباب به مشام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000