حمله روزنامه موتلفه اسلامی به اصلاح‌طلبان؛ بوی کباب به مشام‌شان خورده بود

اعتمادآنلاین|

محمدکاظم انبارلویی، مدیرمسئول روزنامه رسالت در سرمقاله این روزنامه به اصلاح‌طلبان حمله کرد و نوشت آنان با مرگ مهسا امینی، بوی کباب به مشامشان رسیده بود!

در یادداشت روزنامه وابسته به ارگان حزب موتله اسلامی آمده است: جماعتی از اصلاح‌طلبان که با مرگ مهسا امینی، بوی کباب به مشام آن‌ها رسیده بود، بیانیه دادند و آن را «فاجعه» نامیدند و اعلامیه دادند کلمه مقدس استرجاع را اول اعلامیه آوردند و بنزین روی آتش این فتنه ریختند، رسوا شدند.

انبارلویی نوشته است: آن‌ها با سکوت خود در برابر شرارت تجزیه‌طلبان، کسانی که حکم قرآنی حجاب را آتش زدند به مسجدسوزی روی آوردند، شهادت مظلومانه بسیجی‌ها و … بالاخره حادثه غمبار شیراز نشان دادند در ایام فتنه نه در طرف و کنار ملت بلکه پشت سر آمریکا و در کنار منافقین ایستاده‌اند. این سیاه‌نمایی‌ها در کارنامه سیاسی آن‌ها هرگز از حافظه تاریخی ملت پاک نمی‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 2 2

نتیجه بر اساس 2 رای موافق و 2 رای مخالف

پست بعدی

پیمانکاران و سرمایه‌گذاران روس در هفت میدان نفتی ایران سرمایه گذاری کردند

د اکتبر 31 , 2022
اعتمادآنلاین| جواد اوجی بعدازظهر دوشنبه (نهم آبان‌ماه) در نشست هماهنگی با نمایندگان کارگروه‌های مختلف طرف ایرانی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه برای بررسی اسناد تدوین‌شده به‌ منظور مذاکره و امضای سند نهایی همکاری‌های تهران – مسکو با بیان اینکه تاکنون در شانزدهمین کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی ایران و روسیه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000