واکنش ایران به خبر استفاده روسیه از پهپاد ایرانی در جنگ با اوکراین

اعتمادآنلاین|

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان نسبت به اخبار منتشر شده در روزهای اخیر مبنی بر استفاده روسیه از پهپادهای ایران در جنگ به اوکراین واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص موضع برخی مقامات اوکراینی مبنی بر استفاده ارتش روسیه از پهپادهای ساخت ایران در جنگ اوکراین گفت:

*ما از ابتدای منازعه تاکنون، همواره سیاست اصولی و روشن خود را مبتنی بر بیطرفی فعال و مخالفت با جنگ و لزوم حل و فصل سیاسی اختلافات دو طرف، به دور از خشونت، اعلام کرده ایم.

*در این راستا، طی ماه های گذشته وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس ها و دیدارهای متعدد خود با همتایان روس و اوکراینی، همواره بر لزوم حل اختلافات به صورت مسالمت آمیز و از طریق گفتگو، تصریح و آمادگی کشورمان را برای مساعدت به این روند، اعلام کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

معامله آمریکا با ایران نشان داد آنها از براندازی و براندازان دلسرد شده‌اند

د اکتبر 3 , 2022
اعتمادآنلاین| روزنامه جوان با بیان این مقدمه که آزادی نمازی پدر و پسر «وسط دعوا» با آزادی آنان در یک زمان عادی یک مفهوم ندارد، تحلیل کرده که اقدام آمریکا در آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران حاکی از این است که این کشور اهل معامله و از براندازان و براندازی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000