اتاق فکر دشمن به طور لحظه‌ای کشور را رصد می‌کند

اعتمادآنلاین|

مصدق معاون اول قوه ‌قضائیه امروز با حضور در مرکز حفاظت و اطلاعات قوه ‌قضائیه با رئیس، معاونان و مدیران ستادی این مرکز دیدار کرد.

​به گزارش فارس، وی در این دیدار گفت:

*اتاق فکر دشمن به طور لحظه‌‌ای در حال رصد کردن وضعیت کشور ماست و روزانه برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی تلاش و هزینه می‌‌کند و خیال می‌‌کنند زمینه مناسبی برای تأثیرگذاری فراهم شده است و در جریان اغتشاشات به خوبی این امر مشهود است که به اذن خداوند متعال و در سایه رهبری موفق نخواهند شد.

*تلاش و مجاهدت کارکنان و مدیران حفاظت و اطلاعات در ماجرای این اغتشاشات در برقراری نظم و امنیت و آرامش قابل ستایش است.

*مقام معظم رهبری در حکم انتصابی رئیس قوه قضائیه و سخنرانی هفتم تیرماه سال جاری مطالبی فرمودند که وظیفه ماست که با برنامه ریزی مناسب آنها را اجرا کنیم. ما برنامه جدی برای اجرای کامل و دقیق سند تحول داریم و کارهای خوبی با همکاری معاونت راهبردی قوه ‌قضائیه در حال انجام است .

*ما یک قرارگاه عملیاتی برای اجرای فرامین و سیاست‌‌های ابلاغی مقام معظم معظم رهبری ایجاد کرده ایم و هدف ما این است که فرامین رهبر انقلاب در رابطه با قوه ‌قضائیه به موقع و کامل اجرا شود .

*از جمله خواسته های مقام معظم رهبری مبارزه با فساد در داخل و خارج قوه قضائیه، در هم شکستن ساختارهای فسادزا و مقابله با عوامل شایعه پراکن از جمله این مطالبات مقام معظم رهبری است و سهم حفاظت و اطلاعات قوه ‌قضائیه در این حوزه بسیار مهم و مشهود است.

*گزارش‌های حفاظت و اطلاعات بایستی مستند و غیرقابل خدشه باشد. امروز رویکرد حفاظت و اطلاعات به جای مچ‌گیری تبدیل به صیانت و پیشگیری و مقابله قاطع با فساد شده است که جای افتخار دارد.

*اگر چه با نقطه مطلوب فاصله داریم اما امروز وضعیت قوه‌ قضائیه قابل قبول است و با توجه به این وضعیت، انتظار جامعه از قوه قضائیه نیز زیاد است و حفاظت و اطلاعات می‌تواند نقش بسیار مهمی در تحقق اهداف قوه‌ قضائیه داشته باشد و افتخار آفرینی کند.

*برخی از مدیران حفاظت و اطلاعات قوه ‌قضائیه را نزدیک می‌شناسم و به حال آنها غبطه می‌‌خورم و می‌دانم با چه اخلاص و مجاهدتی کار می‌کنند و مایه افتخار دستگاه قضایی هستند.

*در دوران جدید ریاست قوه‌ قضائیه، زمینه خوبی برای اجرای اهداف تحولی، تعالی قوه‌قضائیه و تحقق اهداف مدنظر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) فراهم شده است.

*قوه‌ قضائیه در دوران کرونا لحظه‌ ای تعطیل نشد و همواره به مردم خدمت رسانی می‌کرد و بعداز نظام بهداشت و درمان، بیشترین آمار متوفیان و مبتلایان به کرونا در میان کارکنان دستگاهی قضایی بود که با فداکاری، خدمت رسانی کردند.

*مجموعه همکاران ما در بخش‌های مختلف با اخلاص تلاش می‌کنند با مردم و مراجعان برخورد کریمانه داشته باشند و با قدرت تمام تلاش می‌کنیم که یأس از دستگاه قضایی بر مردم حاکم نشود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

روایت «ایسنا» از «درگیری‌های پراکنده» و «قطع اینترنت» در سقز

چ اکتبر 26 , 2022
ایسنا نوشت : به دنبال التهابات و درگیری‌های پراکنده به وجود آمده بعد از مراسم چهلم، به جهت ملاحظات امنیتی اینترنت شهر سقز قطع شد. جمعیت حاضر در مراسم چهلمین روز درگذشت مهسا امینی بعد از پایان مراسم در آرامستان، به سمت شهر سقز و منازل خود حرکت کردند، اما […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000