ذخایر نفت آمریکا به کمترین میزان 40 سال گذشته رسید

اعتمادآنلاین|

وال استریت ژورنال خبر داد که ذخایر راهبردی این کشور به کمترین میزان در 40 سال گذشته رسیده است.

​به گزارش فارس، بر اساس آمار هفتگی اداره اطلاعات انرژی آمریکا، ذخایر نفت در هفته منتهی به 16 سپتامبر به نزدیک 7 میلیون بشکه کاهش یافت و به 427.2 میلیون بشکه رسید که کمترین میزان از سال 1984 به شمار می رود.

این نخستین بار از سال 1983 است که ذخایر راهبردی از ذخایر تجاری نفت کمتری دارد. تا 16 سپتامبر 430.8 میلیون بشکه نفت در تاسیسات تجاری موجود بود.

آمارها نشان می‌دهد که حدود 155 میلیون بشکه از محل این ذخایر تا این زمان از امسال برداشته شده و فروخته شده است و 10 میلیون بشکه هم در ماه نوامبر برداشته می‌شود.

بر اساس جدیدترین تحلیل وزارت خزانه داری آمریکا، آزادسازی ذخایر راهبردی آمریکا در سال جاری به همراه آزادسازی هماهنگ با شرکای بین المللی، قیمت بنزین را در این کشور حدود 40 سنت به ازای هر گالن کاهش داده است.

آمارهای انجمن اتومبیل آمریکا نشان داد، قیمت بنزین در آمریکا به تدریج در 13 هفته متوالی از ژوئن 2022 کاهش یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

پیام تسلیت قالیباف برای درگذشت امین تارخ

ش سپتامبر 24 , 2022
اعتمادآنلاین| محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی با اشاره به تلاش‌ها و توانمندی‌های مرحوم امین تارخ در عرصه هنر کشور، درگذشت این هنرمند پیشکسوت و نام‌آشنای بازیگری سینما، تئاتر و تلویزیون را تسلیت گفت. به گزارش فارس، متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به این شرح است: بسم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000