راه‌حل پرونده‌های کثیرالشاکی از زبان دادستان کل کشور

اعتمادآنلاین|

محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور گفت: در پرونده های کثیرالشاکی معمولا عقد قرارداد با شرکت ها و موسسات خاصی انجام می‌شود که طرف مقابل یا متضرر می‌شود یا کلاهبرداری می‌کند.

به گزارش فارس، منتظری بیان کرد: مشکل اصلی در پرونده های کثیرالشاکی این است که اموالی در اختیار ندارند تا بتوانند پاسخگو شکات باشد و حقوق شکات را بازگردانند زیرا به دلیل سوء مدیریت متضرر شده و اموال را از بین برده اند.

وی در ادامه گفت: یکی از بزرگترین مشکلاتی که در پرونده های کثیرالشاکی وجود دارد این است که اموال ضبط شده از محکومان تکافوی مطالبات شکات را ندارد درحالی که شکات حق دریافت مالشان را دارند بنابراین یکی از مشکلات اساسی جهت تاخیر در تصمیم گیری نهایی پرونده های کثیر الشاکی این مسئله است.

منتظری اظهار کرد: راه حل تصمیم گیری نهایی برای پرونده های کثیرالشاکی این است که شکات اموالی از محکومان را معرفی و یا اینکه موجودی ها را به نسبت مطالبات بین خود تقسیم کنند و برای دریافت مابقی حقشان باید تا زمانی که اموالی از متهم شناسایی شود، صبر کنند. به دنبال این هستم که درخواست های امروز به نحو قانونی و منطقی حل و فصل شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

وزیر اقتصاد چه وعده‌ای به کسب و کارهای اینترنتی داد؟

چ اکتبر 26 , 2022
اعتمادآنلاین| شرایط این روزهای کشور باعث شده تا اینترنت در ایران با اختلال و قطعی همراه شود. وزیر اقتصاد دولت سیزدهم با اشاره به این موضوع اعلام کرد دولت پشت کسب و کارهای آسیب دیده از قطعی اینترنت را خالی نمی‌کند. به گزارش خبرآنلاین، قطعی اینترنت و تاثیر آن بر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000